پچ جدید Apex Legends پوست مسطح “Pay-To-Win” را تغییر می دهد

در نهایت، یک اشکال که مانع از خرید بازیکنان در بلژیک شد پوسته های رویداد مجموعه Sun Squad نیز ثابت شده است. متأسفانه، بازیکنان بلژیکی کمتر از 24 ساعت فرصت دارند تا پوسته های مورد نظر خود را خریداری کنند، زیرا این رویداد فردا، 11 آوریل، ساعت 10:00 صبح به وقت PT / ساعت 13:00 به وقت شرقی به پایان می رسد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



علاوه بر آپدیت Splash Zone، پچ جدید همچنین مشکل اتصال و تعویض لوازم جانبی سلاح را در صفحه موجودی بازی برطرف کرد. هنگامی که رویداد Sun Squad Collection برای اولین بار پخش شد، گیمرهای PC متوجه شدند که دکمه پیش فرض برای اضافه کردن یا حذف پیوست ها تعویض شده بود. به جای کلیک بر روی دکمه سمت چپ ماوس برای حذف یک پیوست و دکمه سمت راست ماوس برای معامله آن، بازیکنان باید برای حذف پیوست‌ها روی دکمه سمت راست ماوس کلیک می‌کردند و برای تعویض آن‌ها، روی دکمه سمت چپ ماوس کلیک می‌کردند. حالا که رفع شده است، برخی از بازیکنان به شوخی می گویند که پس از دو هفته گذراندن با این باگ، حافظه عضلانی آنها از بین می رود. وقت بگذارید تا به تغییر عادت کنید.

بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای بازی در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها، اما در 1 مه به پایان می رسد.

بخوانید  شباهت بازیگران فیلم ها، سریال ها و بازی های دنیای جدید سینمای دی سی

نکات مهم امروز @playapex رفع شامل:
🖱️ دکمه‌های حذف/پیوست به جلو بازیابی شده‌اند
🦇اکو اکنون در زمان استقرار در مکان صحیح تولید می شود
☀️ اکانت های بلژیکی اکنون می توانند پوسته های Sun Squad را خریداری کنند
👁️ Splash Zone Flatline مناظر آهنی به روز دریافت کرد

– Respawn (@Respawn) 10 آوریل 2023

شبکه‌های Vantage نیز خوشحال هستند، زیرا آخرین پچ توانایی تاکتیکی Echo Relocation خود را برطرف کرده است. خفاش حیوان خانگی او، اکو، اکنون هنگامی که از شما خواسته می شود حرکت کند به مکان صحیح پرواز می کند و حرکت بازیکنان Vantage را در میدان نبرد (و فرود در مکان صحیح) آسان تر می کند.

پچ جدید مناظر پیش فرض Splash Zone را به روز کرد تا بیشتر شبیه مناظر آهنی Flatline استاندارد باشد. اگرچه برخی از بازیکنان پریشان به نظر می رسند در اخبار، دیگران هستند بی تفاوت. بعید است که مناظر آهنین روی گیم پلی بازی گیمرهای معمولی تأثیر بگذارد، اما طرفداران ورزش های الکترونیکی و دیگر گیمرهای رده بالا به همراه عضو 100 Thieves آشکارا ناامیدی خود را از پوسته جدید ابراز کرده اند. NiceWigg درخواست بازپرداخت می کند به بازیکنانی که پوسته را خریداری کرده اند داده می شود.

امروز یک پچ جدید Apex Legends منتشر شد که در نهایت به پوسته Flatline «pay-to-win» می‌پردازد که نزدیک به دو هفته پیش به بازی معرفی شد. پوسته Splash Zone Flatline – که به عنوان بخشی از رویداد Sun Squad Collection وارد بازی شد – در ابتدا دارای یک جفت مناظر آهنی بود که بازیکنان می‌گویند. به هر کسی که از آن استفاده می کند یک مزیت ناعادلانه داد. بود توسط Respawn خطاب شده است پایان ماه مارس، اما هیچ تغییری ایجاد نشد تا اینکه پچ 16.1.1 امروز منتشر شد. اگرچه هیچ پچ یادداشت رسمی منتشر نشده است، Respawn برخی از تغییرات اخیر را از طریق یک توییت فهرست کرده است.