نقش دونالد گلاور در Hypno-Hustler، دنیای مرد عنکبوتی سونی

دونالد گلاور برای تهیه‌کنندگی و بازی در اسپین‌آف مرد عنکبوتی از دنیای مرد عنکبوتی سونی انتخاب شده است.

شخصیت هیپنوتیزم هاسلر در سال 1978 توسط بیل مانتلو، خالق شخصیت Rocket Raccoon ساخته شد. نام اصلی این شرور آنتونی دلسوین است که رهبری گروهی به نام قاتلان مرسی را بر عهده دارد. این گروه از فناوری هیپنوتیزم در سازهای خود برای تأثیرگذاری بر مخاطبان استفاده می کند تا آنها بتوانند آن را بدزدند. شخصیت Hypno-Hustler به طور کلی به عنوان بدترین ابرشرور معرفی می شود و ظاهراً دونالد گلاور سعی دارد روی جنبه موسیقی تمرکز کند.

دونالد گلاور برای تهیه‌کنندگی و بازی در فیلم اسپین‌آف مرد عنکبوتی (مرد عنکبوتی)، که در دنیای شخصیت‌های مارول کامیکس شرکت سونی پیکچرز (SPUMC) می‌گذرد، انتخاب شد. مایلز مورفی (پسر ادی مورفی، بازیگر و کمدین آمریکایی) نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. در حال حاضر، نام این فیلم اسپین آف مشخص نیست، اما حول محور شخصیت Hypno-Hustler، یکی از مبهم ترین دشمنان مرد عنکبوتی می چرخد.

دونالد گلاور در یکی از صحنه های حذف شده فیلم Spider-Man: Homecoming نقش بسیار کوتاهی داشت و به عنوان عموی مایلز مورالس معرفی شد. این بازیگر آمریکایی در سریال انیمیشن Disney XD Ultimate Spider-Man نقش شخصیت مایلز مورالس را بازی کرد. او همچنین در آتلانتا از FX بازی کرد که فصل چهارم آن به پایان رسید.

سونی پیکچرز به گسترش دنیای مرد عنکبوتی با تولید فیلم‌های اسپین‌آف بیشتر ادامه می‌دهد که با Venom و Morbius شروع می‌شود و با انتشار Kraven the Hunter و Madame Web در سال ۲۰۱۸. آینده ادامه خواهد داشت.

بخوانید  اصطلاحات رایج و کاربردی عکاسی | تمام آنچه برای شروع عکاسی باید بدانید
تحریریه مجله بازی یک گیمر