پوستر 7th Anniversary Death Stranding 2 تولیدات کوجیما منتشر شد

هیدئو کوجیما در هفتمین سالگرد تاسیس کوجیما پروداکشن پوستر جدیدی از بازی Death Stranding 2 منتشر کرد.

هیدئو کوجیما این بازی در مراسم The Game Awards 2022 بازی Death Stranding 2 را معرفی کرد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که پوستر جدیدی از آن را به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس استودیو Kojima Productions به اشتراک گذاشته است. خالق سری بازی های متال گیر به تازگی تصاویری از شعبه جدید کوجیما پروداکشنز در توکیو منتشر کرده و از برنامه های آن برای سال 2023 و همچنین انتشار آثار هنری جدید برای Death Stranding 2 رونمایی کرده است.

پوستر بازی Death Stranding 2

هیدئو کوجیما گفت: «کوجیما پروداکشنز هفتمین سالگرد خود را جشن می گیرد. من می خواهم از همه برای حمایت مداوم آنها تشکر کنم. آیا جدیدترین بازی تولید ما را معرفی می کنید؟ [Death Stranding 2] آیا در جوایز بازی بودید؟ من قول می دهم تجربه ای شگفت انگیزتر از بازی اول ارائه دهم. امیدواریم که برای آن هیجان زده باشید. همراه با Death Stranding 2، در حال آماده سازی یک بازی کاملاً جدید و چند پروژه بصری هستیم. امیدوارم در سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از آنها در اختیار شما قرار دهم.”

در حین همکاری با سونی برای بازی Death Stranding 2 برای کنسول PS5، کوجیما پروداکشنز در حال همکاری با مایکروسافت بر روی یک بازی انحصاری برای Xbox است که گفته می شود یک بازی نقش آفرینی ترسناک به نام Overdose است. مارگارت کوالی است. چندی پیش ویدیویی از گیم پلی بازی Overdose نیز به بیرون درز کرد. بازی Death Stranding 2 در حال حاضر در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست. این دنباله در زمان عرضه به کنسول پلی استیشن 5 راه پیدا خواهد کرد.

بخوانید  فروش Sons of the Forest از مرز 2 میلیون در 24 ساعت اول پس از انتشار زودهنگام عبور کرد.