میراث هاگوارتز – انواع پازل ها و راه حل ها

مسیرهای مرلین یک پازل خاص است که با مجموعه ای از سنگ های چرخان روی زمین مشخص شده است. برای شروع هر پازل باید از برگ های گل خطمی استفاده کنید. پس از فعال شدن، مجموعه ای از ستون ها یا سازه های سنگی را در منطقه اطراف جستجو خواهید کرد. کاری که باید برای ستون ها انجام دهید و تعداد آنها از پازلی به پازل دیگر متفاوت است. اولین موردی که با آن مواجه می‌شوید (از طریق تلاش داستانی) از شما می‌خواهد که اینسندیو را بر روی سه ستون قرار دهید. مورد دومی که پیدا کردم باعث شد با یک حمله اولیه کاسه ها را بالای ده ستون تخریب کنم. سومین موردی که پیدا کردم از من می‌خواست مجموعه‌ای از توپ‌ها را از یک نقطه پنهان تا دایره‌ای از سنگ‌ها در زمین آچیو کنم، بنابراین هر کدام متفاوت خواهند بود. تکمیل چندین Trails of Merlin مقدار وسایلی را که می توانید حمل کنید افزایش می دهد که در شروع بازی بسیار محدود است.

پیر خاموش شد

Pyres بدون روشنایی می تواند هم در سطح زمین و هم به دیوارها متصل شود.
Pyres بدون روشنایی می تواند هم در سطح زمین و هم به دیوارها متصل شود.

این مجسمه‌های کوچک موجودی پرنده‌مانند که ماه را در دست دارد، دقیقاً یک پازل نیستند، اما احتمالاً به تعدادی از آنها توجه کرده‌اید و با آنچه که هستند گیج شده‌اید، زیرا آشکارا تعاملی هستند. اینها را می توان جمع آوری کرد، اما فقط در شب و فقط پس از شروع تلاش “نوحه قمری نگهبان”، چقدر زود می توانید شروع به جمع آوری آنها کنید. اگر در طول روز با یکی از آنها مواجه شدید، نقشه را باز کنید و زمان را به شب پیش ببرید تا بتوانید آن را بدون ترک یا منتظر بمانید تا به طور طبیعی شب را تغییر دهید. به اندازه کافی جمع آوری کنید و می توانید Alohomora را برای انتخاب قفل های سطح بالاتر ارتقا دهید. برای کمک به یافتن این مجسمه‌ها، راهنمای مکان‌های مجسمه Demiguise ما را بررسی کنید.

بخوانید  برخورد الی با یک گروه مشکوک در تریلر قسمت هشتم The Last of Us

آثار جادویی باستانی

جادوی باستانی را می توان پس از بررسی منطقه شروع جمع آوری کرد.
جادوی باستانی را می توان پس از بررسی منطقه شروع جمع آوری کرد.

آینه پروانه ها آینه های فلزی خالی با یک سری تزئینات شب پره در اطراف لبه ها هستند. برای تکمیل این پازل ها باید لوموس را روی آینه بیندازید. این یک مکان متفاوت را در آینه، معمولاً در جایی نزدیک، نشان می دهد. شما باید به ناحیه نشان داده شده در تصویر بروید، جایی که یک پروانه را پیدا خواهید کرد. اگر لوموس همچنان فعال باشد، پروانه شما را تعقیب خواهد کرد. آن را به آینه برگردانید و Lumos را لغو کنید تا پروانه به آینه برگردد و پازل کامل شود.

نماد درب

دروازه های نمادین به کمی ریاضی نیاز دارند.
دروازه های نمادین به کمی ریاضی نیاز دارند.
همچنین در اطراف قلعه می توانید آتشک های ایستاده ای را بیابید که روشن نیستند، مانند دیگر استخرهای ایستاده موجود در اطراف قلعه هستند. اگر Incedio را روی آنها بفرستید، آنها روشن می شوند و به یک صفحه راهنمای میدانی جایزه می دهند. اینها همچنین گاهی اوقات روی دیوارها، دور از دسترس اینسندیو، تخم ریزی می کنند. برای اینها، به Confringo نیاز دارید، که آتش را روشن می کند و صفحه راهنمای میدان را ایجاد می کند، که برای جمع آوری آن به Accio نیاز دارید.

قفسه سینه کره چشم

برای نزدیک شدن به قفسه سینه کره چشم باید از سرخوردگی استفاده کنید.
برای نزدیک شدن به قفسه سینه کره چشم باید از سرخوردگی استفاده کنید.

تعداد زیادی قفل معمولی در هاگوارتز و اطراف آن یافت می شود. برای باز کردن ابتدایی ترین قفل ها، باید طلسم Alohomora را باز کنید. با این طلسم، وارد یک مینی‌بازی انتخاب قفل می‌شوید، جایی که باید یک جرقه قرمز را با یک فلش قرمز، قبل از تکرار با یک جرقه سبز و یک فلش سبز ردیف کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان باز کردن قفل Alohomora و نحوه افزایش سطح طلسم، راهنمای نحوه باز کردن قفل درها و صندوق‌ها را بررسی کنید.

بخوانید  Halo Infinite فصل 3 در نت‌های پچ تکرار می‌شود

مجسمه دمیگ

مجسمه های دمیگ را فقط می توان در شب جمع آوری کرد.
مجسمه های دمیگ را فقط می توان در شب جمع آوری کرد.

میراث هاگوارتز با پر کردن جهان با انواع پازل، عنصر اسرارآمیز قلعه هاگوارتز و اطراف آن را به طور کامل در بر می گیرد. در حالی که تکمیل همه پازل‌های تکراری پیچیده نیستند، اما اگر ندانید از کدام طلسم استفاده کنید، ممکن است برخی از آنها کمی گیج‌کننده باشند. حتی برخی از آنها تا زمانی که در داستان پیشرفت نکنید قفل می شوند، بنابراین ممکن است یکی از این پازل ها را پیدا کرده باشید، اما هنوز نمی توانید آن را کامل کنید. در اینجا همه انواع معماهای تکراری در میراث هاگوارتز و نحوه تکمیل آنها آورده شده است.

آینه های پروانه ای

پس از ریخته‌گری لوموس، آینه‌های پروانه محل پروانه گم شده را نشان می‌دهند.
پس از ریخته‌گری لوموس، آینه‌های پروانه محل پروانه گم شده را نشان می‌دهند.

مجسمه ای که یک توپ در دست دارد یکی از ساده ترین معماهایی است که در اطراف قلعه هاگوارتز یافت می شود. شما فقط باید Leviosa را روی آن بیندازید تا یک صفحه راهنمای میدانی دریافت کنید، پس از آن مجسمه ناپدید می شود.

مسیرهای مرلین

تکمیل تعداد کافی Trails of Merlin میزان وسایلی را که می توانید نگه دارید افزایش می دهد.
تکمیل تعداد کافی Trails of Merlin میزان وسایلی را که می توانید نگه دارید افزایش می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یکی دیگر از گیج‌های سریعی که در اطراف هاگوارتز یافت می‌شود، سینه‌های کره چشم از شما می‌خواهند که از پنهان کاری استفاده کنید، به‌ویژه از سرخوردگی برای نزدیک شدن و باز کردن سینه. برای مکان همه قفسه سینه کره چشم، راهنمای قلعه هاگوارتز و راهنمای قفسه سینه کره چشم Hogsmeade ما را بررسی کنید.

قفل

باز کردن قفل ها به یک مینی بازی سریع نیاز دارد.
باز کردن قفل ها به یک مینی بازی سریع نیاز دارد.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

بخوانید  تأخیر بازی Planet of Lana تا بهار سال ۲۰۲۳

آثار جادویی باستانی در بیابان اطراف هاگوارتز و مشابه آزمایشات مرلین یافت می شود، این معماها می توانند از نظر حل متفاوت باشند. راه حل اصلی این است که پس از تعامل با Traces of Ancient Magic، سه توپ نقره ای از جادوی باستانی در منطقه مجاور ظاهر می شود که خطوط دودی مبهم به محل هر کدام اشاره می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر سه توپ را جمع آوری کنید، که تلاش را کامل می کند. بیشتر آنها در اطراف ساختمان های کوچک متمرکز شده اند، جایی که شما باید در ساختمان قدم بزنید. جمع آوری به اندازه کافی متر جادوی باستانی شما را افزایش می دهد، که باید در نبرد به شما برتری دهد.

درهای نمادین یک سری تصاویر در اطراف قاب در و دو پازل ریاضی روی خود در دارند که هنگام تعامل با در آشکار می شوند. برای باز کردن قفل در، باید دو علامت سوال در حال چرخش را در این نزدیکی پیدا کنید و آنها را به سمت حیوانات صحیح بچرخانید تا سؤالات ریاضی را حل کنند و قفل در را باز کنید. برای توضیح عمیق تر، راهنمای پازل های دروازه میراث هاگوارتز ما را ببینید.

مجسمه ای که یک بالون در دست دارد

این مجسمه ها به یک صفحه راهنمای میدانی پاداش می دهند.
این مجسمه ها به یک صفحه راهنمای میدانی پاداش می دهند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر