پیش‌سفارش‌های System Shock در Fanatical تخفیف دارند، شامل System Shock 2: Enhanced Edition

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

System Shock Remake و System Shock 2: Enhanced Edition در حال حاضر توسط Nightdive Studios در حال توسعه هستند. System Shock Remake بازسازی کاملی از RPG علمی تخیلی 1994 با گرافیک کامل سه بعدی، کنترل های مدرن و غیره است. استودیوی توسعه دهنده Nightdive از سال 2015 با پشتکار روی بازسازی آن کار می کند و در نهایت قرار است در ماه مارس عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر در بازی، برداشت‌های عملی ما از آخرین نسخه نمایشی System Shock Remake را بررسی کنید.

نسخه بازسازی شده System Shock برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری X|S و ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود، هرچند مشخص نیست که آیا نسخه‌های کنسولی نیز در ماه مارس عرضه خواهند شد یا در تاریخ بعدی.

اگر سریع عمل کنید، می توانید نسخه بازسازی شده System Shock را روی رایانه شخصی با قیمت 34 دلار (معمولاً 40 دلار) از طریق Fanatical پیش خرید کنید. به عنوان یک امتیاز، همه پیش‌سفارش‌ها شامل یک کد برای System Shock 2: Enhanced Edition در رایانه شخصی است. تخفیف 15 درصدی پیش‌سفارش در ساعت 12 صبح به وقت PT / ساعت 3 بامداد به وقت شرقی در 17 فوریه به پایان می‌رسد.

همراه با این دو بازی، در خرید آتی در Fanatical، کد تخفیف 5 درصدی نیز دریافت می کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پشتیبانی از بیش از 230 بازی فناوری AMD FSR

از نظر فنی، بازسازی System Shock تاریخ انتشار خاصی ندارد. فهرست Fanatical می‌گوید که کدهای پیش‌سفارش «تا 31 مارس 2023» ارسال می‌شوند و صفحه فروشگاه Steam تاریخ انتشار را «مارس 2023» فهرست می‌کند. این پیشنهاد پیش‌سفارش به نظر می‌رسد که آنها به پنجره خود ضربه می‌زنند. بنابراین، به جز تاخیرهای لحظه آخری، باید در هفته های آینده روی رایانه شخصی عرضه شود.

از سوی دیگر، System Shock 2: Enhanced Edition یک پورت رایانه شخصی پیشرفته از System Shock 2 از سال 1999 است. گیم پلی بازی، طراحی سطح و موتور گرافیکی بازی اصلی را حفظ می کند، اما با بافت ها و گرافیک های وفادارتر. صفحه نمایش مدرن. گزینه‌ها، به علاوه پشتیبانی داخلی و سازگاری VR. در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار System Shock 2: Enhanced Edition وجود ندارد، اما این پیشنهاد پیش‌سفارش راهی عالی برای ایمن‌سازی نسخه شماست تا بتوانید پس از در دسترس بودن آن بر روی رایانه شخصی، آن را بازی کنید.