مکس اولین نگاه به اسپین آف پنگوئن محور The Batman, It Prequel را نشان می دهد



در حالی که منتظر فصل بعدی صفحه نمایش بزرگ نسخه بتمن مت ریوز هستیم، در نهایت نگاهی به سری اسپین آف با محوریت پنگوئن داریم که به سرویس استریم مکس می آیند.

روز پنج‌شنبه، مکس حلقه‌ای از برنامه‌های آینده‌شان در سال ۲۰۲۴ را فاش کرد که مختصرترین نگاهی را به نمایش‌های پنگوئن با بازی کالین فارل، که نقش خود را در فیلم ریوز تکرار می‌کند، نشان می‌دهد.

پنگوئن گفت: “دنیا برای آدم هایی مثل ما ساخته نشده است.” «می‌بینی چه کاری می‌توانم انجام دهم!»

همچنین فصل 2 House of the Dragon، Pretty Little Liars جدید، فصل 3 از سریال برنده جایزه Hacks و سریال پیش درآمد It, Welcom to Derry نیز به نمایش درآمد. همچنین نشان داد که طرفداران در سال 2025 چه انتظاراتی دارند، مانند فصل The Last of Us و فصل 3 The White Lotus.

بازیگران پنگوئن شامل کالین فارل، کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، شهره آغداشلو و دیر اوکانل هستند و کلنسی براون و مایکل زگن در این سریال حضور دارند. این سریال توسط مت ریوز، دیلن کلارک، کالین فارل، لورن لیفرانک (که همچنین مجری برنامه است)، کریگ زوبل (که سه قسمت اول را کارگردانی می‌کند) و بیل کارارو تولید می‌کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقشه فصل 4 Fortnite فاش شد: POI های جدید، تغییرات گیم پلی و موارد دیگر