بازماندگان خون آشام به ما بپیوندید تا اسلحه ها و شخصیت های جدید بیاوریم



Poncle فاش کرد که Vampire Survivors یک DLC جدید به نام Emergency Meeting دریافت خواهد کرد که یک کراس اوور با Innersloth’s Among Us است. این DLC در تاریخ 18 دسامبر برای رایانه های شخصی و ایکس باکس و همچنین سوئیچ، iOS و اندروید در تاریخ بعدی عرضه می شود.

نه شخصیت جدید با این آپدیت اضافه شد که شامل Crewmate Dino، Engineer Gino، Ghost Lino، Guardian Pina، Shapeshifter Nino، Scientist Mina، Imposter Rina و به معنای واقعی کلمه یک اسب معمولی است. پانزده سلاح جدید نیز به بازی اضافه می شود، مانند پرتاب امواج صوتی به سمت دشمنان با گزارش کاغذی خود و انداختن آنها با نمایش دریچه.

در حال پخش: تریلر سینمایی DLC بازی Vampire Survivors x Among Us: Emergency Meeting – در دسترس ۱۸ دسامبر

مرحله جدیدی به نام Polus Replica اضافه شده است که ماکتی از پایگاه علمی Polus در Among Us می باشد و شش قطعه موسیقی جدید نیز شامل خواهد شد.

Vampire Survivors هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ، iOS و اندروید در دسترس است. همچنین در Xbox Game Pass موجود است. این بازی پس از عرضه از سال گذشته پشتیبانی زیادی از جمله حالت Co-op و به‌روزرسانی کریسمس دریافت کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر