وجود سیستم نبرد هک اند اسلش در New Dragon Age Dreadwolf اطلاعات فاش شد

گزارش جدیدی از Insider Gaming ادعا می کند که چندین منبع داخلی BioWare جزئیات جدیدی از بازی آینده Dragon Age Dreadwolf منتشر کرده اند. اگرچه ساخت نسخه جدید سری Dragon Age از سال 2015 آغاز شد، اما این بازی در طول هشت سال ساخت خود دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. اگرچه Electronic Arts هنوز تاریخ انتشار Dragon Age Dreadwolf را اعلام نکرده است، برخی شایعات گذشته به احتمال عرضه آن در سال 2023 اشاره کرده است. اکنون رسانه Insider Gaming جزئیات جدیدی را از طریق چندین منبع آگاه فاش کرده است که نشان می دهد طرفداران Dragon Age از این موضوع برخوردار خواهند بود. تا زمان بیشتری برای تجربه نسخه جدید صبر کنید.

یکی از شخصیت های اصلی Dragon Age 4

در رابطه با مبارزات، یکی از منابع داخلی که بازی را تجربه کرده است، اخیرا توضیح داده است که بازی Dragon Age Dreadwolf دارای سیستم نبرد هک و اسلش عمیق تری نسبت به بازی های قبلی این سری است و رویکرد مبارزاتی مشابه Final Fantasy 15 را ارائه می دهد. بازیکنان نمی توانند کنترل همراهان خود را در میدان نبرد به دست بگیرند و فقط می توانند مهارت های خود را در طول نبرد انتخاب کنند.

منابع گفته شده سپس فاش کردند که برخی از مکانیزم های این پروژه چند نفره هنوز تا حد زیادی در پروژه فعلی Dragon Age احساس می شود. یک منبع توضیح داد: “این پروژه چند نفره کمی شبیه به Destiny با یک مرکز مرکزی بود که بازیکنان احتمالاً می‌توانستند قبل از رفتن به ماموریت بعدی با هم گروه شوند.” به گفته این شخص، با وجود تغییر در این پروژه، هاب مرکزی همچنان نقشی حیاتی در توسعه بازی Dragon Age Dreadwolf در قالب تک نفره خواهد داشت.

بخوانید  اشتباه نرم‌افزار ضد تقلب جدید بازی Destiny 2 در بن کردن بازیکنان

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در مورد تاریخ انتشار بازی Dragon Age Dreadwolf، منابع داخلی هیچ اطلاعاتی در اختیار Gaming Insider قرار نداده اند، اما با توجه به داستان ناقص و توسعه شخصیت ها، اگر الکترونیک آرتز تاریخ انتشار را سال 2024 اعلام کند، تعجب آور نخواهد بود.

به گفته این خودی ها، بسیاری از ویژگی های کلیدی Dragon Age Dreadwolf هنوز ناتمام هستند و داستان شخصیت ها ناقص است. علاوه بر این، بسیاری از بقایای فرآیند توسعه قبلی بازی هنوز پابرجا هستند و سازندگان آنها را حذف یا بهبود نداده اند. در گذشته گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد روند توسعه بازی Dragon Age Dreadwolf در سال 2021 با تغییری اساسی در مسیر انجام شد. در این گزارش که توسط بلومبرگ فاش شد، جیسون شرایر مدعی شد که این بازی در ابتدا به عنوان یک پروژه چند نفره طراحی شده بود و در نهایت به یک بازی تک نفره تبدیل شد.

احتمالا سازندگان بازی Dragon Age Dreadwolf از مکانیک های بازی نسخه های قبلی این سری استفاده می کنند که یکی از آنها امکان استخدام و آموزش اعضای حزب است. بازیکنان می توانند در ماموریت های مختلف با این افراد روبرو شوند و آنها را به مهمانی خود اضافه کنند. اعضای این گروه در واقع در یک هاب مرکزی حضور دارند که بازیکنان می توانند قدرت های همراهان خود را بهبود بخشند و آنها را به انواع سلاح ها و زره ها مجهز کنند. به نظر می رسد بازیکنان می توانند از طریق یک پورتال شیشه ای که در هاب باز می شود، پیشرفت خود را به سمت ماموریت جدید آغاز کنند.

بخوانید  جلسه دفاعی مایکروسافت در برابر کمیسیون اروپا هفته آینده برگزار می شود

برخی از منابع داخلی Bioware، جزئیات جدیدی از روند توسعه بازی است Dragon Age Dreadwolf فاش شد.