دره دریم لایت دیزنی: چگونه خرده های رویایی بدست آوریم

با جستجوی قطعات ترک خورده زمین در سراسر دره و حفاری در آن نقاط، می توانید تعداد زیادی دریم شارد پیدا کنید. همچنین می‌توانید Night Shards را از این طریق ذخیره کنید، که این کارآمدترین روش برای دریافت سریع مقدار مناسب از هر دو نوع است.

حفر نقاط ترک خورده در زمین اغلب با دریم Shards به شما پاداش می دهد.
حفر نقاط ترک خورده در زمین اغلب با دریم Shards به شما پاداش می دهد.

به موجودات غذا بدهید

هنگام بازی Disney Dreamlight Valley، به سرعت متوجه خواهید شد که Dream Shards یک کالا است. این خرده های کوچک ویژه برای اهداف مختلفی از جمله جستجو، ساخت آیتم های خاص و ترکیب با Night Shards برای ایجاد Purified Night Shards استفاده می شود. در اینجا نحوه بدست آوردن تعداد بیشتری از Dream Shards آورده شده است.

در دره دریم لایت دیزنی کجا می توان Dream Shards را پیدا کرد

هر بار که خار شب را در دره خود حذف می کنید، شانس مناسبی برای تخم ریزی یک خرده رویا وجود دارد. شما تعداد زیادی از آنها را در شروع بازی خواهید داشت، اما پس از آن هر روز ده مورد از آنها در یک بیوم تصادفی تولید می شوند. آنها را هر روز پاک کنید تا دره خود را زیبا نگه دارید و در این فرآیند تکه های رویایی به دست آورید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dreamlight Valley، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

هر بار که به موجودی غذا می دهید، شانس زیادی برای انداختن یک دریم شارد دارید. برای بهبود بیشتر شانس خود، غذای مورد علاقه آنها را به آنها بدهید. همچنین به شما کمک می کند تا آنها را به عنوان یک همراه به دست آورید!

بخوانید  Mandalorian با Dark Saber در پوستر جدید فصل سوم The Mandalorian بازمی گردد

خارهای شبانه را از بین ببرید

Dream Shards را می توان به روش های مختلفی به دست آورد، بنابراین مطمئناً هنگام بازی به طور طبیعی با برخی از آنها روبرو خواهید شد. اما در اینجا راه های اصلی برای به دست آوردن آنها وجود دارد.

حفر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر