تایید ساخت Creed 4 توسط Michael B. Jordan با امکان گسترش دنیای Creed

مایکل بی جردن بازیگر نقش آدونیس کرید در مصاحبه جدید خود ساخت کرید 4 را تایید کرد و از احتمال گسترش جهان این فیلم خبر داد.

میشل بی جردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتو، سلنیس لیوا، تادئوس جی میکسون، اسپنس مور دوم و میلا دیویس کنت، از جمله بازیگران فیلم کرید 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. کینان کوگلر و زک بایلین برای نوشتن فیلمنامه کرید قسمت 3 بر اساس داستانی از رایان کوگلر، که پیش از این کارگردانی کرید را بر عهده داشت، محول شدند. مایکل بی جردن به کارگردانی کرید 3، اولین کارگردانی او، منصوب شد.

هنگامی که از جردن درباره Creed 4 یا یک اسپین آف احتمالی بر اساس آن سوال شد، ساخت Creed 4 را تایید کرد و افزود: “من فقط می خواهم جهان کرید را به روشی منطقی و مناسب گسترش دهم، اما مشتاقانه منتظر چیزهای بیشتری هستم. “درباره کرید باشید.”

فیلم The Creed 3 قرار است در تاریخ 3 مارس (12 مارس) اکران شود و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده این مجموعه منتشر شده است. مایکل بی جردن، بازیگر نقش آدونیس کرید و کارگردان کرید 3، در مصاحبه ای جدید در جریان IGN FanFest، از توسعه Creed 4 خبر داد و گفت که احتمال اسپین آف های بیشتری بر اساس سری Creed وجود دارد. .

اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد Creed 4 یا اسپین آف احتمالی آن وجود ندارد، اما در ماه آگوست گزارش شد که یک اسپین آف بر اساس فیلم Creed و شخصیت بوکسور روسی دراگو در دست آماده سازی است و رابرت لاتون مسئولیت آن را بر عهده گرفت. وظیفه نگارش فیلمنامه این درام ورزشی. علاوه بر این، خود سری فیلم Creed به عنوان یک اسپین آف از سری فیلم های Rocky در نظر گرفته می شود که ظاهراً قرار است ادامه یابد.

بخوانید  هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در فیلم اکشن جدید گای ریچی بازی می‌کنند.