جلسه دفاعی مایکروسافت در برابر کمیسیون اروپا هفته آینده برگزار می شود

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

هفته آینده، مایکروسافت دلایل لزوم صدور مجوز برای ثبت قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد را در جلسه ای با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا ارائه خواهد کرد.

این معامله که عنوان بزرگ‌ترین معامله در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را یدک می‌کشد، با مخالفت شدید رقبای خود، به‌ویژه سونی و نهادهای قانون‌گذاری مختلف در ایالات متحده مواجه شده است. ابعاد و تأثیری که ممکن است بر آن بگذارد، آنها برای رقابتی شدن بازار هزینه کردند.

در پاسخ به بیانیه هفته گذشته کمیسیون اروپا، مایکروسافت به Politico گفت مطمئن است که پاسخ قانع کننده ای به تنظیم کننده خواهد داشت و متعهد به یافتن راهی برای انجام این کار است.

نشست روسای مایکروسافت با کمیسیون اتحادیه اروپا (EU) در تاریخ 21 فوریه (2 مارس) برگزار خواهد شد که بر روی دفاع از دلایل نیاز به نهایی کردن قرارداد 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard متمرکز است. این نشست به صورت علنی برگزار نخواهد شد و به این ترتیب مایکروسافت به نگرانی اتحادیه اروپا در خصوص نقض اصول رقابت در بازار پاسخ خواهد داد. سخنگوی مایکروسافت این تاریخ را در ارتباط با خبرگزاری رویترز تایید کرد.

دستکش های بوکس در خرید اکتیویژن بلیزارد شرکت می کنند

نمایندگان کمیسیون اروپا تصمیم خواهند گرفت که کدام طرف های مستقل درگیر در این پرونده می توانند در این نشست شرکت کنند. وب‌سایت FOSS Patents می‌گوید که احتمالاً تقابل مشابهی با اعتراضات و دفاعیات دادگاه بین سونی و مایکروسافت وجود خواهد داشت.