کارگردان فیلم بیوگرافی فرد آستر با بازی تام هالند اعلام کرد

اما منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر می گویند که رابطه پر سر و صدا بین این بازیگر برجسته تئاتر برادوی و خواهرش ادل آستر در دهه های 1920 و 1930 در مرکز داستان فعلی این اثر قرار دارد. لی هال که آثارش شامل اسب جنگی استیون اسپیلبرگ نامزد اسکار و درام موزیکال بیلی الیوت است، در حال حاضر وظیفه بازنویسی نسخه قبلی فیلمنامه نوشته شده توسط خالق نابغه نوآ پینک را بر عهده دارد.

این دومین موزیکال کینگ در سال های اخیر پس از رهبری ونکا است. این فیلم که تیموتی چالامی در آن نقش ویلی ونکا را ایفا می کند، شخصیت اصلی آن است و برای اکران در 15 دسامبر 2023 (24 دسامبر 1402) برنامه ریزی شده است، پیش درآمدی بر رمان معروف چارلی و کارخانه شکلات سازی نوشته شده است. توسط رولد دال جزئیات بیشتری از داستان این بیوگرافی هنوز منتشر نشده است.

تام هالند و فرد آستر

به گزارش هالیوود ریپورتر، پل کینگ که کارگردانی فیلم‌های پدینگتون را بر عهده داشت، توسط سونی پیکچرز به عنوان کارگردان فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره فرد آستر، موسیقی‌دان و هنرمند تئاتر مشهور آمریکایی ساخته شده است. تام هالند او مسئول ایفای نقش خود است، او انتخاب شده است. کینگ علاوه بر کارگردانی و نویسندگی داستان دو فیلم اصلی مجموعه پدینگتون و فیلم کمدی Bunny and the Bull، سابقه کارگردانی قسمت‌های سریال‌های Come Fly with Me، Dogface و اخیراً Space Force را نیز دارد.

همچنین این دومین همکاری هالند با هال از زمان ایفای نقش در بیلی الیوت: موزیکال در 12 سالگی است. در مجموعه Apple TV Plus The Crowded Room، بر اساس رمان روانشناختی The Minds of Billy Milligan و کارگردانی Akiva Goldsman، و فیلم Beeath A Scarlet Sky بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته مارک سالیوان به نمایش درآمد. پروژه های در حال ساخت در هلند در نظر گرفته شده است.

بخوانید  بهترین فیلم های ناتالی پورتمن | 15 فیلم برتر + امتیاز IMDB

پل کینگ، کارگردان فرنچایز پدینگتون، قرار است فیلم بیوگرافی فرد آستر را با بازی تام هالند کارگردانی کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.