کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس برای فوریه 2023 لو رفت



چندین مورد از بازی‌های PlayStation Plus Premium و Extra در فوریه 2023 فاش شده‌اند و این لیست شامل یکی از بزرگترین بازی‌های اول شخص پلی‌استیشن است: Horizon Forbidden West. با توجه فقط ماشینکه دارای سابقه قوی در افشای خط تولید PS Plus است، دنباله Guerrilla’s Horizon از 21 فوریه به Scarlet Nexus، Borderlands 3، Resident Evil VII و “بیشتر” خواهند پیوست.

Horizon Forbidden West یک امتیاز بزرگ برای سطوح بالاتر سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس است، زیرا این بازی یک سال پیش برای PS5 و PS4 عرضه شد. نسخه انحصاری PS5، Burning Shores، نیز در حال توسعه است و قرار است در 19 آوریل عرضه شود. Scarlet Nexus نیز یک بازی نسبتاً جدید است، در حالی که Borderlands 3 و Resident Evil VII عناوین قدیمی‌تر اما محبوبی هستند.

PS Plus در چند ماه گذشته بازی‌های فوق‌العاده‌ای را اضافه کرده است، با ترکیب ماه فوریه از جمله ماجراجویی اسکیت‌بردی cathartic OlliOlli World، نسخه اکشن مافیا Definitive Edition، ترسناک چند نفره در قالب Evil Dead: The Game and the Destiny 2 Beyond Light 2020. سطح پایه خدمات برای مشترکین Premium و Extra در ژانویه، نسخه‌های جدید شامل Dragon Ball FighterZ، Back 4 Blood و Devil May Cry 5: Special Edition، و همچنین نسخه‌های کلاسیک PS1 مانند Siphon Filter، Star Wars Demolition و Hot Shots Golf 2 بود.

همچنین لازم به ذکر است که پلی استیشن نیز اعلام کرده است که PS Plus Collection به عنوان مزایای مشترک در تاریخ 9 می متوقف خواهد شد. مجموعه ای از بازی های موفق PS4 مانند Bloodborne، Uncharted 4 و موارد دیگر، مجموعه PS Plus به عنوان یک جایزه برای این کنسول در اولین راه اندازی به دارندگان PS5 ارائه شد.

بخوانید  درخواست اسکوئر انیکس برای حذف اطلاعات فاش شده بازی Tomb Raider جدید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.