واکنش منتقدان به Dual Sense Edge

در نهایت به این سوال می رسیم که آیا این کنترلر ارزش هزینه 200 دلاری را دارد یا خیر؟ شرایط خرید هر کدام با توجه به انتظاری که از دسته خود دارد متفاوت است. برای کاربران معمولی، شاید بهتر باشد که گزینه های جایگزین را انتخاب کنند، زیرا کنترلرهای شخص ثالث ارزان تری برای پلی استیشن 5 وجود دارد. با این حال، طبق تجربه من، فکر می کنم DualSense Edge به خوبی ساخته شده است، تا وزن کنترلر رضایت بخش تر باشد و که ویژگی های جالبی را ارائه می دهد که من از یک کنترلر رده بالا انتظار دارم. این بسته‌ای است که می‌توانید برای سال‌های آینده یا حتی تا پایان دوران پلی‌استیشن 5 از آن استفاده کنید. در نهایت، DualSense Edge، مانند دیگر کنترل‌کننده‌های حرفه‌ای موجود در بازار، لوازم جانبی جالبی است که ضروری نیست، اما احتمالاً این کار را انجام خواهد داد. داشتن سرگرم کننده باشد

اگر خرید این کنترلر برای شما سوال است، باید قیمت آن را در نظر بگیرید. DualSense Edge 199 دلار قیمت دارد و بر کسی پوشیده نیست که پول زیادی برای یک کنترلر است. در این میان کیفیت ارائه شده فراتر از سایر رقبا است. به عنوان یک کنترلر حرفه ای برای پلی استیشن 5، DualSense Edge ممکن است تنها انتخاب شما باشد.

کنترلر Edge که بیش از دو برابر DualSense هزینه دارد، در تلاش است تا کاربر را متقاعد به خرید کند. اگر 200 دلار برای خرید لوازم جانبی بازی داشتم، فکر نمی‌کنم DualSense Edge اولین انتخاب من باشد. در عوض، می‌توانم یک نینتندو سوییچ لایت یا یک هدست بازی عالی بخرم. با این حال، طرفداران و علاقه‌مندان به پلی‌استیشن احتمالا DualSense Edge را دوست خواهند داشت، و حالا که از آن استفاده کردم، برایم ناراحت‌کننده خواهد بود. جدا از آن.

بخوانید  واکنش منتقدان به فیلم Nope | جواب منفی

GameSpot: بدون امتیاز

ویدیوگیمر: بدون امتیاز

امتیاز: 70 از 100

نیویورک تایمز: بدون امتیاز

لبه دو طرفه

در نهایت، DualSense (در حال حاضر) بهترین گزینه برای بازی در رایانه شخصی است. DualSense Edge در Steam به عنوان یک کنترلر پلی استیشن 5 شناخته می شود، اما در حال حاضر نمی توانید بین پروفایل های داخلی مختلف جابجا شوید یا از پدال های پشتی و سایر ویژگی ها استفاده کنید (از سونی پرسیدم چه زمانی، اگر برنامه ای وجود دارد، چه زمانی خواهیم دید پشتیبانی کامل از ما ویژگی های سفارشی سازی DualSense Edge را در رایانه شخصی خواهیم داشت). با این حال، اگر به دنبال یک کنترلر سطح حرفه ای برای پلی استیشن 5 هستید و مشکل باتری کم برایتان مهم نیست، از خرید DualSense Edge خوشحال خواهید شد.

وجود تنظیمات سفارشی برای جلو و پشت کنترلر DualSense Edge و همچنین نرم افزارها و دکمه های جذاب با عملکردهای ملموس و قابل درک، در نهایت پاسخی برای دارندگان پلی استیشن در مقابل کنترلر ارجمند ایکس باکس الیت به ارمغان می آورد.

IGN: 90 از 100

از زمان عرضه Xbox Elite، کاربران پلی‌استیشن منتظر یک کنترلر رسمی حرفه‌ای برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود بوده‌اند. تا زمانی که سونی به طور رسمی DualSense Edge را معرفی کرد، از دسته بازی های پیشرفته تر خبر می داد. یک گیم پد با ویژگی های سفارشی سازی در جلو و پشت کنترلر که به شما امکان می دهد مواردی مانند آنالوگ ها و پدال های پشت کنترلر را تغییر دهید.

از امروز گریپ مخصوص پلی استیشن 5 با نام Dual Sense Edge در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است و بررسی های این کنترلر به محصولی خوش دست برای کاربران پلی استیشن 5 اشاره دارد.

این در حالی است که قیمت این کنترلر 200 دلار است و می توان آن را برای برخی از کاربران هزینه بالایی در نظر گرفت. به تازگی نقدهای مختلفی از Dual Sense Edge منتشر شده است که در ادامه نظرات برخی از منتقدان را در رابطه با Dual Sense Edge خواهیم دید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لبه DualSense

  • سازنده: سونی
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: 6 فوریه
تحریریه مجله بازی یک گیمر