سریال Doom Patrol و Titans در فصل 4 به پایان می رسد

والپیپر فصل سوم سری Doom Patrol

در حال حاضر نیمه اول فصل چهارم سریال Doom Patrol و سریال Titans از شبکه HBO Max پخش شده است و نیمه دوم فصل چهارم این دو سریال در سال 2023 پخش خواهد شد. برنتون توایتس، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، جاشوا اورپین، جی لیکوروگو، تیتوس ولیور، جوزف مورگان، فرانکا پوتنته و لیزا آمبالوانار، از جمله بازیگران فصل چهارم سریال تایتان ها هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. مثل سه فصل گذشته آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی تایتان ها نیز برای اجرای فصل چهارم سریال بازگشتند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوندو سری جهانی DC به پایان رسیدند. طبق اخبار منتشر شده توسط Deadline، سریال Doom Patrol و سریال Titans قرار است در فصل چهارم که فصل جاری آنهاست به پایان برسد و به این ترتیب این دو سریال دنیای DC رسما به پایان می رسند. در واقع، سریال Titans و سریال Doom Patrol کنسل شده اند و برای فصل پنجم تمدید نخواهند شد و به این ترتیب HBO Max به کار این دو سریال که از شبکه DC Universe به ارث برده بود، پایان داد.

6 قسمت باقی مانده از فصل چهارم تایتان ها در سال 2023 از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. آوریل بالبی در نقش ریتا فار با نام الاستیک-گرل، دیانا گوئررو مثل کریزی جین، مت پیتی در نقش لری ترینور با نام مستعار مرد منفی، برندان فریزر در نقش کلیفورد استیل با نام مستعار روبات مرد، جویون وید مانند ویکتور استون با نام مستعار سایبورگ، مایکل گومز آنها در نقش مادام اسنیپ و مادلین زیما از جمله بازیگران فصل چهارم سریال Doom Patrol هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

بخوانید  هر بازسازی و ریمستر بازی ویدیویی آینده

HBO Max این را اعلام کرد سریال Doom Patrol و Titans در فصل جاری خود به طور رسمی به پایان می رسد و برای فصل بعد تمدید نخواهد شد.

همانند فصل های گذشته، جرمی کارور او وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Doom Patrol را بر عهده داشت. فصل 4 Doom Patro با یک چرخش غیرمنتظره از وقایع آغاز می شود، زمانی که آنها به طور غیرمنتظره ای به آینده سفر می کنند و با یک شگفتی روبرو می شوند. در مواجهه با مرگ قریب الوقوع خود، آنها باید یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند که چه چیزی مهمتر است: خوشبختی خودشان یا سرنوشت و رستگاری جهان؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر