با پیش‌سفارش، قاب استیل‌بوک رزیدنت اویل 4 را رایگان دریافت کنید

نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 که مدت ها در انتظار آن بودیم به زودی در راه است و تاریخ انتشار آن برای 24 مارس تعیین شده است. اگر همچنان نیاز به پیش‌سفارش بازسازی بازی ترسناک نمادین دارید، این کار را در این سایت انجام دهید بهترین خرید. نه تنها برای تحویل یا تحویل رایگان واجد شرایط است، بلکه یک دریافت خواهید کرد استیل بوک رایگان با خرید شما.

Resident Evil 4 در 24 مارس برای PS5، Xbox Series X و PC عرضه می شود.

از همه مهمتر اینکه برای تهیه Steelbook نیازی به انجام کار خاصی ندارید. به سادگی بازی را به سبد خرید خود اضافه کنید، پرداخت کنید و استیل بوک شما بدون نیاز به کد تبلیغاتی به خرید شما اضافه می شود. کیس نیز بسیار براق است، با آثار هنری عالی و با دو قطعه فلزی مجزا برای دوام بیشتر ساخته شده است. می توانید آن را در زیر بررسی کنید:

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه ما مدتی است که این بازی را ندیده‌ایم، اما پیش‌نمایش عملی ما در اکتبر گذشته باعث شد که ما بیشتر بخواهیم. این بازی نه تنها در سخت افزار نسل بعدی بسیار زیبا به نظر می رسد، بلکه به نظر می رسد که بیشتر از نسخه اصلی، در پس زمینه لئون به کاوش می پردازد. همچنین از چند ترفند گیم پلی (مانند معرفی اعدام های خونین) بهره می برد که به مدرن شدن عنوان کمک می کند و به طرفداران قدیمی چیز جدیدی برای تجربه می دهد.

گالری

کرت ایندوینا، منتقد در پیش‌نمایش خود نوشت: «هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که من فاش نکرده‌ام، زیرا فکر می‌کنم چیزهای زیادی برای کشف کردن طرفداران بازگشتی وجود دارد». تا اینجای کار، احساس می‌شود کپکام می‌داند چه چیزهایی را باید تغییر دهد تا در میان نسل جدیدی از بازی‌های ترسناک برجسته شود (البته به تعداد زیادی از بازسازی‌های در راه است، مانند Dead Space و Alone In The Dark) و کپکام می‌داند که چه چیزی دارد. باید از متعصبانی که مانند من بازگشته اند نیز خوشحال شود – و بله، خط یکنوع بازی شبیه لوتو بازگشته است.

بخوانید  مایکروسافت برای آوردن بازی ها به GamePas پول زیادی خرج کرد