انتشار تریلر گیم پلی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village

همانطور که در لینک بالا مشاهده کردید، در این ویدئو تقریبا ۲ دقیقه ای با حال و هوای کلی بازی Resident Evil Village VR بیشتر آشنا می شویم. در این تریلر علاوه بر تماشای سکانس های رزمی این اثر هنری، چند لوکیشن متفاوت از این نسخه به تصویر کشیده شده است.

ساعاتی پیش تریلر بازی Resident Evil Village VR در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تا به حال Resident Evil Village را بازی کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

زمان زیادی تا عرضه هدست واقعیت مجازی Playstation VR2 باقی نمانده است. PSVR2 به طور رسمی در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) با قیمت 99549 دلار وارد بازار می شود. این کلاه در هنگام راه اندازی کار قابل توجهی ارائه می دهد.

در یوتیوب تماشا کنید

ما همچنین شاهد تعاملات منحصر به فرد VR هستیم (از جمله روشی جدید برای کنترل مدیریت موجودی). از سوی دیگر، کپکام اعلام کرده است که در روز انتشار یک دمو رایگان منتشر خواهد کرد تا کاربران بتوانند قبل از خرید نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village را امتحان کنند.

یکی از این آثار که بسیاری از افراد برای دیدن آن هیجان زده هستند، نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village است. نسخه مذکور به صورت آپدیت رایگان در اختیار دارندگان این بازی و هدست پلی استیشن وی آر 2 قرار خواهد گرفت. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، کپکام ساعاتی پیش تریلر Resident Evil Village VR را منتشر کرد که گیم پلی این بازی را نشان می دهد، می توانید ویدیوی منتشر شده در یوتیوب را مشاهده کنید.

بخوانید  جان سینا در این ماه به WWE بازگشته است - گزارش