مهارت های کلاس Druid در تریلر جدید Diablo 4 نشان داده شده است

در گذشته، بلیزارد پس از میزبانی آزمایش بتای Diablo 4 اعلام کرد که طرفداران کلاس Druid می توانند انتظار چندین پیشرفت را داشته باشند. به گفته بلیزارد، برخی از این پیشرفت‌ها شامل استفاده بهتر از Maul و Pulverize، افزایش آسیب مهارت Companion و کاهش کاهش مهارت Ultimate است. بازیکنان می توانند این پیشرفت ها را با شرکت در تست بتای سه روزه بازی که از 22 می (12 می) سال جاری آغاز می شود، آزمایش کنند.

در تریلر جدید Diablo 4، بلیزارد سبک مبارزه و مهارت های کلاس Druid را به نمایش گذاشت.

کلاس Druid در سبک مبارزه خود به عناصر طبیعی متکی است و به همین دلیل شاهد تنوع زیادی در مهارت های آنها هستیم. جنگنده این کلاس می تواند از گردباد، صاعقه یا تخته سنگ برای حمله به دشمنان یا دفاع از خود استفاده کند. علاوه بر این، کلاس Druid به بازیکنان اجازه می دهد تا به هیولاهایی مانند گرگینه و خرس وحشی تبدیل شوند تا دشمنان را با تنوع بیشتری بکشند. علاوه بر این، دروید جنگجو می تواند در حین کاوش در محیط یا جنگ، چندین گرگ را همراه خود داشته باشد.

دانلود از آپارات

نظر شما درباره آخرین اخبار Diablo 4 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بلیزارد تا پیش از این با انتشار تریلرهای انحصاری، توانایی های رزمی کلاس های Sorcerer، Rogue و Barbarian را به رخ می کشید و حالا نوبت به کلاس Druid رسیده است. در این مورد، سازندگان تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 با محوریت ارائه کلاس Druid به اشتراک گذاشته اند.

بخوانید  Ahsoka با تاریکی در اولین تریلر سری Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان روبرو می شود.
بازی Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن (6 خرداد) در پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر