منتظر Twisted Metal از استودیو Firesprite نباشید

جیسون شرایر ادعا کرد که بازی Firesprite's Twisted Metal در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز چراغ سبز برای تولید دریافت نکرده است.

به نظر می رسد که بازی Twisted Metal استودیوی Firesprite در میان اخراج گسترده کارکنان سونی لغو شده است. در میان آخرین اخبار در مورد بازی ما در مورد آن مطلع شدیم جیسون شرایر پس از گزارش اولیه 900 اخراج پلی استیشن، رسانه بلومبرگ اعلام کرد که سونی تصمیم گرفته است بازی سرویس زنده Twisted Metal Studio Firesprite را لغو کند.

هرمان هالست، رئیس استودیوی پلی استیشن اخیراً از اخراج کارکنان در استودیوهای Insomniac Games، Naughty Dog و Gorilla Games خبر داده است، اما مشخص نیست که چه تعداد از کارکنان Firesprite تحت تأثیر این اخراج قرار خواهند گرفت. در حالی که شایعاتی مبنی بر انتشار قریب الوقوع بازی Twisted Metal وجود دارد، یک منبع به Jason Schreier گفت که این بازی ویدیویی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و حتی برای تولید آن چراغ سبز نشان داده نشده است.

شایعه شده است که بازی جدید Twisted Metal در سال 2021 منتشر خواهد شد که ظاهرا این بازی توسط Lucid Games سازنده بازی Destruction AllStars در دست ساخت بوده و سپس ساخت آن به Firesprite محول شده است. استودیوی پلی استیشن در لندن به دلیل اخراج گسترده کارکنان سونی به طور کامل تعطیل می شود. این استودیو سابقه کار بر روی Blood and Truth برای PlayStation VR را دارد و اخیراً روی یک بازی سرویس زنده برای PS5 کار کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Nintendo Switch 2 احتمالاً بزرگتر از نسخه قبلی خواهد بود و دارای جوی استیک مغناطیسی خواهد بود.