بازی چند نفره Horizon لغو نشده است

به نظر می رسد استودیو گوریلا گیمز همچنان روی بازی چند نفره Horizon کار می کند مداوم

با بازی Naughty Dog's The Last of Us Online لغو شد و بازی بالقوه Twisted Metal برای Firesprite و بسته شدن استودیوی پلی استیشن در لندن به نظر می رسد که سونی در حال ارزیابی مجدد پروژه های خدمات زنده خود است. در حالی که استودیوهایی مانند گوریلا گیمز، اینسومنیاک گیمز و ناتی داگ تحت تاثیر اخراج دسته جمعی سونی قرار گرفته اند، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که بازی ظاهرا چند نفره است. Horizon هنوز در حال توسعه است.

جیسون شرایر به تازگی از رسانه بلومبرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر لغو بازی چند نفره Horizon در توییتر پاسخ منفی داده است. Horizon Online که در دسامبر 2022 منتشر شد، در همان دنیای Horizon اتفاق می افتد. این بازی دارای شخصیت های جدید برای تعامل و جلوه های بصری منحصر به فرد است. در حالی که بازیکنان می توانند همکاری کنند و حیات وحش باشکوه را کشف کنند. یک تیم داخلی جدید در حال کار بر روی بازی هستند، اما تاریخ انتشار بازی ویدیویی مشخص نیست.

اگرچه دنباله ای برای Horizon Forbidden West به طور رسمی اعلام نشده است، Guerrilla Games همچنان به توسعه بازی های تک نفره بیشتری با حضور Eloi ادامه می دهد. مدتی پیش این استودیو شروع به استخدام افراد جدید برای گسترش تیم های پروژه انفرادی و خارجی خود به صورت آنلاین کرد. با توجه به اعلام سونی مبنی بر اخراج 900 کارمند، مشخص نیست که چه تعداد از کارمندان جدید در گوریلا گیمز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth شامل چندین مینی گیم است

تحریریه مجله بازی یک گیمر