استودیو Life Is Strange 20 درصد از کارکنان خود را کاهش می دهد

بازی Life is Strange: True Colors توسعه دهنده Deck Nine Games اعلام کرد که کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. این استودیو دلیل این کاهش را بدتر شدن شرایط بازار در صنعت بازی عنوان کرد.

Deck Nine گفت: “امروز تصمیم سختی گرفتیم که 20 درصد از کارکنان خود را اخراج کنیم. این افراد توسعه دهندگان باورنکردنی، با استعداد و فوق العاده ای هستند.” توییتر. آنها در دوران حضورشان در دک ناین گیمز تاثیر زیادی گذاشتند و ما این تصمیم را ساده نگرفتیم.

مدیر بازی استفان فراست همچنین گفت که مدیریت حقوق ها را کاهش داده است تا تعداد کارمندان آسیب دیده را تا حد امکان کاهش دهد. او گفت: “این قوی ترین تیم D9 است که تا به حال داشته است و واقعاً مایه شرمساری است که صنعت در وضعیت فعلی است.” توضیح.

Deck Nine قبلاً در ماه مه 2023 متحمل دور اخراج شد. این استودیو در سال 2017 روی Life is Strange: Before the Storm کار کرد و در سال 2021 سریال را از سازنده اصلی Don't Nod with Life is Strange: True Colors تحویل گرفت. Deck Nine مجموعه‌های Remastered Life is Strange و The Expanse: A Telltale Series را منتشر کرد.

صنعت بازی های ویدیویی به دلیل اخراج ها ویران شده است. همین هفته، Supermassive Games، سازنده Until Dawn و The Quarry اعلام کرد که 90 کارمند خود را اخراج خواهد کرد. و همین امروز صبح، سونی 900 توسعه دهنده را در استودیوهای شخص اول خود از جمله Naughty Dog، Insomniac Games و Guerrilla Games اخراج کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Armored Core 6 For PS5 Discounted For The First Time At Amazon