ممکن است رونمایی کنسول نینتندو سوییچ 2 به تعویق افتاده باشد

بر اساس شایعات منتشر شده، به نظر می رسد زمان عرضه جدیدی برای کنسول Nintendo Switch 2 در نظر گرفته شده است.

طرفداران نینتندو مدتی است که بی صبرانه منتظر معرفی و رونمایی از کنسول نسل جدید نینتندو سوییچ هستند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نینتندو عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 را به اوایل سال 2025 موکول کرده است.در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ 2 در ماه مارس بودند، اما اخیرا و در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی منتشر شده است. ظاهر شد که نشان می دهد که باید هواداران باید کمی بیشتر صبر کنند.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی موجود، نینتندو ژوئن 2025 (ژوئن 1402) را به عنوان زمان مناسب برای معرفی کنسول Nintendo Switch 2 انتخاب کرده است. پی اچ برزیل ضمن اعلام این خبر تایید کرد که کنسول Nintendo Switch 2 از سازگاری فیزیکی و دیجیتالی به عقب پشتیبانی می کند.

البته خبر خوب برای طرفداران نینتندو و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ این است که به گفته این سازنده محتوا، نینتندو Indie World را برای رویداد آتی Nintendo Direct در ماه آوریل و همچنین کمی زودتر در ماه مارس (مارس یا آوریل) آماده می کند. او دید

بر اساس کلمات فیلیپه لیمایکی از مواردی که نینتندو فاش کرد، رویداد Nintendo Direct به جای تمرکز بر بازی های کوچک، قرار است تجارت های بزرگ و انحصاری ها را فاش کند. همانطور که می دانید، نینتندو در حال حاضر روی دو بازی انحصاری Luigi's Mansion 2 HD و Paper Mario: The Thousand-Year Door کار می کند. حال اگر طبق شایعات، رویداد Nintendo Direct در ماه آوریل برگزار شود، احتمالاً منتظر نمایش این دو پروژه خواهیم بود.

بخوانید  آخر هفته چه فیلمی ببینیم: از Sunrise تا The Wild Bunch

اکنون نوبت شماست که نظرات و پیش بینی های خود را در مورد کنسول Nintendo Switch 2 و همچنین کارهای آینده نینتندو با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر