لارس میکلسن تا اطلاع ثانوی برای بازی در نقش شخصیت شرور در سریال آهسوکا بازمی گردد.

دیروز لوکاس فیلم اولین تریلر سریال Ahsoka را در برنامه جشن جنگ ستارگان منتشر کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه دومین روز از مراسم جنگ ستارگان، اطلاعات بیشتری از سریال جنگ ستارگان در راه است. خارج شده است. امروز پنل ویژه سریال Ahsoka برگزار شد که در آن شاهد انتشار اطلاعات بیشتری بودیم که بدون شک مهمترین آنها تایید بازگشت لارس میکلسن صداپیشه گرند آدمیرال Thrown در انیمیشن Star Animation Wars Rebels است. برای ایفای نقش نسخه لایو اکشن این شرور در سریال آهسوکا.

همچنین بازگشت دایان لی اینوسانتو بازیگر نقش مورگان الیزابت در سریال ماندلوریان در سریال Asuka تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، فهرست کارگردانان سریال آهسوکا نیز مشخص و ارائه شده است که بر اساس اعلام لوکاس فیلم، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پاتل و ریک فامویا اجرای آن را بر عهده داشته اند. قسمت های مختلف سریال آهسوکا.

همچنین تایید شده است که دیوید تنانت، صداپیشه این شخصیت هویانگ در انیمیشن شورشیان جنگ ستارگان آسوکا برای بازی در نسخه لایو اکشن شخصیت سریال بازگشته است. همچنین اطلاعات بیشتری از نقش های شرور و منفی این سریال که طرفداران در جریان تریلر در مورد آنها کنجکاو شده بودند، منتشر شده است. ری استیونسون در نقش بیلان اسکول و ایوانا ساخنو در نقش شین هتی در سریال آهسوکا بازی کردند. بیلان یک شوالیه جدی سابق است که پس از وقایع Order 66 گم شد.

روزاریو داوزنه مثل آسوکا تانو، هایدن کریستنسن مانند آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیسو مثل سابین رن، مری الیزابت وینستد مثل هرا سیندولا، ژنویو اوریلی در نقش Man Matma ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر ری استیونسون در نقش مدرسه بیلان و ایوانا ساخنو مثل شین هتی، از جمله بازیگران حاضر در سریال آهسوکا هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

بخوانید  کمک کوالیشن به استودیو Undead Labs در توسعه State of Decay 3

ری استیونسون در نقش بلن اسکول در فیلم آهسوکا

بازی سریال Ahsoka در آگوست 2023 (اوت یا سپتامبر 1402) در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. دیوید فیلونی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال آهسوکا و همچنین با جان فاوروخالق سریال Mandalorian به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان نقش داشته است.

لوکاس فیلم اطلاعات بیشتری در مورد سریال Ahsoka منتشر کرده است، از جمله اعضای بازیگران بازگشته، لیستی از کارگردانان و جزئیاتی در مورد شخصیت های منفی سریال.