کمک کوالیشن به استودیو Undead Labs در توسعه State of Decay 3

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس در اپیزود اخیر پادکست Major Nelson گفت که استودیو The Coalition، سازنده‌ی سری بازی Gears of War با تخصص خود در زمینه‌ی آنریل انجین ۵ به استودیو Undead Labs کمک می‌کند؛ موتوری که بازی State of Decay 3 نیز با استفاده از آن ساخته خواهد شد.

مت بوتی در این‌باره اظهار داشت: «شما به آندد لبز اشاره کردید؛ آن‌ها مشغول همکاری با استودیو کوالیشن واقع در ونکوور هستند تا از چند فناوری آنریل انجین ۵ و برخی از موارد موجود در Gears of War برای توسعه‌ی بازی State of Decay 3 استفاده کنند». بازی State of Decay 3 برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه است. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما این بازی در سال ۲۰۲۰ مراحل اولیه پیش‌تولید را پشت سر می‌گذاشت. از آن زمان جزئیات جدیدی از بازی منتشر نشده است.



منبع

استودیو Undead Labs کماکان در سال ۲۰۲۲ به پشتیبانی از بازی State of Decay 2 ادامه می‌دهد و به‌روزرسانی‌هایی را برای آن منتشر می‌کند، اما بخش عمده‌ی تمرکز آن‌ها روی توسعه دنباله این محصول بقامحور است. بازی State of Decay 3 در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد و از مدت‌ها پیش در استودیو آندد لبز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. جالب اینکه توسعه‌دهنده‌ی این بازی تحت حمایت دیگر توسعه‌دهندگان استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس نیز قرار دارد.

مت بوتی، رئیس استودیو بازی‌سازی ایکس باکس تأیید کرد که استودیو Undead Labs از چند فناوری آنریل انجین ۵ و برخی از موارد موجود در Gears of War برای توسعه‌ی بازی State of Decay 3 استفاده می‌کند.

بخوانید  ویدیوی پشت صحنه سکانس اکشن رم از فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز