قطارهای لوکس تهران به شیراز را در فلای تودی رزرو کنید


«Fly Today» در این مقاله به معرفی انواع قطارهای مسیر تهران – شیراز و توضیح این خط ریلی می پردازد.

اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید و برای سفر به گذشته و بازدید از آثار تاریخی مانند ارگ کریمخان زند، حمام وکیل، بازار وکیل، مقبره حافظ و آرامگاه سعدی برنامه ریزی کرده اید، می توانید بلیط قطار تهران شیراز رزرو کنید و زیبایی این مسیر ریلی را به سفر خود اضافه کنید. این سفر علاوه بر آثار تاریخی، جاذبه های طبیعی بسیاری مانند دریاچه ارژن، باغ های قصر دشت، تاکستان ها و رودخانه چنار راهدار را نیز در بر می گیرد. همچنین وجود شاه‌چراغ در مرکز شیراز یکی دیگر از مکان‌های جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود. سفر به شیراز با همه زیبایی ها و شگفتی هایش برای شما خاطره ای فراموش نشدنی خواهد ماند.

بلیط قطار تهران شیراز را رزرو کنید

برای رزرو بلیط قطار تهران به شیراز و داشتن یک سفر بی نظیر از رزرو حضوری خودداری کنید و به دفاتر بلیط فروشی و آژانس های مسافرتی مراجعه کنید. در دنیای امروز خرید آنلاین از وب سایت های مختلف زندگی را سریعتر کرده است. شما می توانید با رزرو آنلاین بلیط قطار از طریق سایت های فروش آنلاین بلیط، فرآیندی سریع و آسان را تجربه کنید. کافی است اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را در وب سایت مورد نظر وارد کنید.

با کلیک بر روی دکمه جستجو لیستی از بهترین گزینه ها برای شما باز می شود. این لیست حاوی اطلاعات زیادی مانند نوع قطار، شرکت قطار، امکانات، قیمت و … می باشد. ; اکنون می توانید گزینه های مختلف را مشاهده کرده و گزینه ایده آل را انتخاب و رزرو کنید. در نهایت پس از انتخاب گزینه مناسب به درگاه پرداخت هدایت می شوید و با استفاده از کارت بانکی و رمز عبور عضو شتاب پرداخت را انجام می دهید. پس از تکمیل فرآیند رزرو بلیط قطار، به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود.

بخوانید  ساخت ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل توسط کارگردان جان ویک

انواع قطار در مسیر تهران به شیراز

استفاده از قطار در سفر بسیار محبوب است. زیرا امکان سفر ایمن، راحت و مقرون به صرفه را برای مسافران در مسیرهای کوتاه و طولانی فراهم می کند. قطارهای بسیاری از شرکت‌های راه‌آهن مختلف در مسیر پرتردد تهران – شیراز خدمات خود را انجام می‌دهند. با پیشرفت ناوگان ریلی کشور، قطارهای مجلل تر و مجهزتر در مسیرهای مختلف شروع به فعالیت کردند. خط ریلی تهران – شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو قطارهای لوکس را با امکانات بسیار عالی در اختیار مسافران قرار داده است. با این اوصاف، بد نیست با قطارهای این مسیر آشنا شوید تا سفر هیجان انگیزتری را در قطارهای مجلل این مسیر تجربه کنید:

راه آهن سبک

قطار نور یکی از بهترین و مجلل ترین قطارهایی است که در خط ریلی تهران – شیراز فعالیت می کند. قطار 4 ستاره نور بر اساس استانداردهای بین المللی UIC طراحی شده است که دارای 54 واگن 4 تخته می باشد. از این 54 واگن، 5 واگن به رستوران اختصاص دارد. قطارهای سبک مجهز به سیستم ترمز KNORR آلمان هستند و با سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. کوپه های این قطار جعبه ای دو جداره محیطی آرام را برای مسافران آن فراهم می کند.

قطار غدیر

قطار 4 ستاره غدیر خدمات خود را در کوپه های 4 تخته به مسافران ارائه می دهد. این قطار یکی از مجهزترین گزینه ها برای سفر بین تهران و شیراز محسوب می شود. قطارهای غدیر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی سبا دارای سرعت بالا و مجهز به سیستم ترمز ضد لغزش هستند. همچنین مسائل امنیتی و برق آنها نیز توسط سامانه نظارت بررسی می شود.

بخوانید  The Last Of Us: چگونه تماشا کنیم، در چه سرویس پخش جریانی است و چه زمانی پخش می شود؟

با رزرو بلیط قطار تهران به شیراز و سفر با قطار غدیر از امکانات بسیاری مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم خوشبو کننده، سرویس غذای گرم و با کیفیت، سرویس انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پذیرایی و ارائه خدمات توسط مهمانداران و کادر مجرب و متخصص از سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و همچنین نگهداری مواد غذایی در هر خودرو بهره مند خواهید شد.

قطار امید

قطار 4 ستاره امید یا همان قطار پلور سبز بهترین استانداردهای روز دنیا را دارد و بهترین انتخاب برای رزرو بلیط قطار تهران – شیراز است. این قطار با 4 کوپه، امکانات رفاهی عالی و فضایی امن و آرام را برای مسافران ارائه می دهد. مسافران با رزرو این قطار از امکاناتی مانند رختخواب تمیز، تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، تنقلات رایگان، توزیع روزنامه، کتابخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی برخوردار خواهند شد.

قطار سریر

قطار سریر جدیدترین قطار لوکس شرکت رجا است که در سال 1387 به ناوگان ریلی کشور اضافه شد، این قطار که هر دو روز یکبار در خط تهران – شیراز تردد می کند، امکانات رفاهی مناسب و متنوعی را در اختیار مسافران قرار می دهد. با رزرو بلیط قطار سریر از امکانات رفاهی مانند سیستم صوتی و تصویری، کوپه های شیشه ای دو جداره، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … بهره مند خواهید شد. قطار سریر نسبت به سایر قطارهای لوکس در مسیر تهران – شیراز گرانتر است. دلیل این تفاوت قیمت شاید تفاوت در نوع تجهیزات باشد.

مسیر راه آهن تهران شیراز

با رزرو بلیط قطار تهران به شیراز از مناظر باشکوه مسیر لذت خواهید برد و سفری هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. در مسیر تهران به شیراز از ایستگاه های مختلفی مانند کد آباد، شهررضا، امین آباد، اقلید، خرم بید، صفاشر، ورزنه، پاسارگاد و مرودشت عبور می کنید و بعد از ساعت 16 در ایستگاه شیراز پیاده شده و کار خود را تکمیل می کنید. سفر. سفر. تو شروع کن

بخوانید  رونمایی از نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی Persona 5 Royal

بلیط سفر خود را در مجلل ترین قطارها با Fly Today رزرو کنید

بلیط خود را با سریع ترین و آسان ترین راه در وب سایت Fly Today رزرو کنید. این وب سایت امکانات و خدمات ویژه بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با رزرو بلیط خود در این سایت قادر خواهید بود سوار بر مجهزترین و مجلل ترین قطارهای دنیا سفر کنید.. Fly Today با ارائه خدمات راهنمای سفر، روند رزرو بلیط سفر شما را تسهیل می کند و از طریق خدمات ردیابی وضعیت آن را به شما اطلاع می دهد.. همچنین در صورت بروز مشکل در این فرآیند می توانید با مشاوران فلای تودی تماس بگیرید. این وب سایت پشتیبانی می شود 24 ساعتی شما را تا پایان سفر همراهی می کند.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر