رونمایی از نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی Persona 5 Royal

نسخه‌ی وان مور بازی Persona 5 Royal



منبع

بازی Persona 5 Royal دارای سه نسخه‌ی مختلف شامل یک نسخه‌ی دیجیتالی و دو نسخه‌ی فیزیکی است. نسخه‌ی دیجیتالی ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد و بازی پایه را درکنار بیش از ۴۰ بسته‌ی الحاقی پیشین محتوی آیتم‌های گوناگون را در اختیار کاربر می‌گذارد. نسخه‌ی فیزیکی Launch Edition با قیمت ۵۹.۹۹ دلار تنها برای کنسول‌ها عرضه می‌شود و علاوه‌بر محتویات نسخه‌ی دیجیتالی شامل یک محفظه‌ی فلزی ویژه (Premium SteelBook Case) است.

نسخه‌ی One More بازی پرسونا ۵ رویال تنها از فروشگاه شرکت Atlus قابل خریداری است و با برچسب قیمتی ۱۱۹.۹ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه دارای یک استیل‌بوک ویژه، قاب عکس Le Grimoire، بسته‌ی صندوق گنج، تصاویر چاپی Phantom Thieves، کارت‌ها و کیف دستی Akechi است. بازی Persona 5 Royal در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای ایکس باکس وان، Xbox Series، نینتندو سوییچ، PS5 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

یک تریلر تازه از بازی Persona 5 Royal پخش شد که گیم‌پلی و بخش‌هایی از داستان این نسخه‌ی بهبودیافته را با وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد و در کانال یوتیوب Atlus قابل مشاهده است. شرکت Atlus در مقام سازنده بازی تأیید کرد که طرفدارها اکنون می‌توانند به پیش خرید پرسونا ۵ رویال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و کامپیوتر بپردازند.

شرکت Atlus درکنار انتشار یک تریلر تازه از Persona 5 Royal برای نمایش داستان و گیم‌پلی به رونمایی از نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی پرداخت.