فیلم ترسناک Scream 7 با حضور این بازیگر و کارگردان قدیمی سریال در حال راه اندازی مجدد است

Scream 7 با بازگشت نویسنده-کارگردان تاریخ سریال و ستاره اصلی آن به تولید بازمی گردد.

Scream 7 در هفته های اخیر با یک بحران بزرگ روبرو شده است. بعد از کلاس Melissa Barrera بازیگر نقش سم کارپنتر از قسمت هفتم جیغ و جنا اورتگا که نقش تارا کارپنتر را در این تریلر ترسناک بازی کرد، Scream 7 با موقعیتی مرموز و نامشخص روبرو شد و سپس کریستوفر لاندون کارگردان. او اعلام کرد که دیگر این فیلم را کارگردانی نمی کند. اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت هفتم فیلم جیغ به تولید بازگشته است.

نوح کمبل در نقش سیدنی پرسکات در فیلم جیغ همچنان با قاتلان نقابدار 25 سال بعد مقابله می کند.

نوآ کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در 5 قسمت از سریال جیغ، در پست اینستاگرام خود تایید کرد که برای فیلم جیغ 7 دوباره به این نقش بازخواهد گشت. کوین ویلیامسون، نویسنده فیلم های جیغ، جیغ 2 و جیغ 4 نیز کارگردانی فیلم جیغ 7 را بر عهده داشت. Busiek همچنین کارگردانی می کند که فیلمنامه های Scream (2022) و Scream 6 را نوشته است، برای نوشتن فیلمنامه Scream 7 برمی گردد.

جیمز وندربیلت پیش از این به دلیل حضور در ساخت فیلم نورنبرگ از این پروژه کناره گیری کرده بود. این در حالی است که نوآ کمبل پس از توافق نکردن با Spyglass از حضور در Scream 6 خودداری کرد و حالا با توافقی جدید در قسمت هفتم این مجموعه بازخواهد گشت. Scream بیش از 137.7 میلیون دلار و Scream 6 بیش از 168.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند. با این حال، Scream 7 هنوز تاریخ انتشار ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (28 آوریل - 2 می) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur