شبیه ساز زندگی Dungeons & Dragons توسط توسعه دهندگان دیزنی Dreamlight Valley ساخته شده است

ناشر Gameloft اعلام کرده است که یک بازی جدید Dungeons & Dragons که در دنیای Forgotten Realms اتفاق می‌افتد، توسط سازندگان Disney Dreamlight Valley ساخته شده است.

این عنوان توسط Gameloft Montreal، توسعه‌دهنده Dreamlight Valley ساخته می‌شود و دارای «گیم‌پلی منحصربه‌فرد و مشارکتی» است که عناصر بازی‌های بقا، عناوین شبیه‌سازی زندگی مانند Dreamlight Valley و اکشن-RPG را ترکیب می‌کند.

قطعه‌ای از هنر مفهومی برای سیم‌کارت زندگی بدون عنوان Dungeons & Dragons Gameloft.
قطعه‌ای از هنر مفهومی برای سیم‌کارت زندگی بدون عنوان Dungeons & Dragons Gameloft.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، بازیکنان می‌توانند انتظار ماجراجویی را داشته باشند که در آن تاریخ غنی این فرنچایز افسانه‌ای با بقای بلادرنگ در یک کمپین منحصربه‌فرد از انعطاف‌پذیری، رفاقت و خطر تقریباً در هر مرحله روبرو می‌شود.

هیچ جزئیات دیگری، از جمله پنجره خروجی، به غیر از یک اثر هنری مفهومی به اشتراک گذاشته نشده است، که شامل سه ماجراجو است که از فراز یک دره به سمت قلعه در حال ساخت، با اژدهایی که در پس‌زمینه پرواز می‌کند، نگاه می‌کنند. لی کابوریس، تهیه کننده اجرایی Gameloft Montreal، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که تیم همه طرفداران بزرگ D&D هستند، که مدیر خلاق Gameloft Montreal، Marc-André Deslongchamps از آنها حمایت کرد.

دوست یابی، روی میز و خارج از میز، همیشه یک ارزش اصلی Dungeons & Dragons بوده است و هدف ما، به عنوان طرفداران قدیمی، آوردن این تجربه به ژانر متفاوتی است که به دلیل ظهور گیم پلی و روایت مشترک آن مشهور است. Deslongchamps گفت که توسط تازه واردان و همچنین توسط استادان جدول قدردانی شود.

دره دریم لایت دیزنی در حال حاضر دارای میانگین امتیاز 70 از 100 در متاکریتیک است. در بررسی Disney Dreamlight Valley از GameSpot، ما مکانیک های شبیه سازی زندگی بازی و نحوه ترکیب شخصیت های نمادین دیزنی را تحسین کردیم، اما سیستم پیشرفت ساینده آن را خسته کننده دیدیم.

بخوانید  یوبی سافت به انتقاد بازیکنان از ماموریت انحصاری Star Wars Outlaws پاسخ داده است

شبیه‌ساز زندگی Dungeons & Dragons تنها بازی D&D در دست ساخت نیست که به نظر می‌رسد از چارچوب سنتی RPG خارج شود که مجموعه شمشیر و جادو به آن معروف است. Starbreeze، سازندگان بازی محبوب تیراندازی Co-op Payday، در سپتامبر 2023 اعلام کرد که در حال کار بر روی عنوان جدیدی از بازی‌های co-op به عنوان یک سرویس در دنیای D&D هستند. این بازی با نام Project Baxter در حال حاضر برای عرضه در سال 2026 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر