یوبی سافت به انتقاد بازیکنان از ماموریت انحصاری Star Wars Outlaws پاسخ داده است

یوبی‌سافت به واکنش‌های شدید اخیر در مورد مأموریتی انحصاری برای نسخه‌های گران‌تر Star Wars Outlaws پاسخ داده است.

استودیوی Massive Entertainment با جدیدترین تریلر بازی اکشن ماجراجویی جهان باز Star Wars Outlaws توانست توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. با این حال، اخبار مبنی بر انحصاری بودن بازی Jabba's Gambit برای خریداران نسخه‌های گران‌تر این بازی، بازخورد منفی را از سوی بازیکنان به همراه داشت و بسیاری از مردم به درخواست بازیکنان برای خرید سیزن پس برای دسترسی به این کوئست اعتراض کردند.

در پاسخ به این نظرات، یکی از نمایندگان یوبی‌سافت به PC Gamer گفت: «به‌طور واضح، شخصیت Jabba the Hutt و گروهش یکی از سازمان‌های جنایتکار اصلی در داستان Star Wars Outlaws هستند و بخشی از تجربه Star Wars Outlaws هستند بازیکنان، صرف نظر از نسخه خریداری شده، با این حال، Jabba's Gambit یک ماموریت الحاقی اختیاری است که در اطراف کارتل Hutt متمرکز شده است که کی و نایکس در طول ماجراجویی خود در Outer Rim با آن مواجه می شوند بازی

یوبی سافت تایید کرده است که Jabba's Gambit تنها ماموریتی نخواهد بود که حول محور Jabba the Hutt متمرکز شده است و بازیکنان می توانند از ارباب جنایتکار بدنام ماموریت های بیشتری انتظار داشته باشند. علاوه بر این، تایید شده است که برخی از سیارات بازی به اندازه دو یا سه منطقه در Assassin's Creed Odyssey بزرگ هستند. بازیکنان می توانند از برخی شهرها مانند میروگانا که متراکم تر از پهناور هستند دیدن کنند.

Star Wars Outlaws 9 سپتامبر 1403 (30 اوت 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شد.

بخوانید  نقد انیمه Attack on Titan | قسمت آخر

تحریریه مجله بازی یک گیمر