فیلمنامه مرد عنکبوتی 4 در دست نگارس است

کوین فایج جزئیات جدیدی در مورد پروژه های آینده دنیای سینمایی مارول با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در حاشیه تور تبلیغاتی Ant-Man and the Wasp: Quantumania و در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول علاوه بر فاش کردن اطلاعات جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های فازهای بعدی MCU، فیلمنامه فیلم Spider-Man 4 را به صورت رسمی تایید کرد. تام هالند در حال حاضر در حال نگارش است. Spider-Man: No Way Home که در دسامبر 2021 اکران شد، اولین فیلم اکران شده پس از همه گیری کرونا محسوب می شود که توانسته فروش جهانی بیش از یک میلیارد دلار را به دست آورد.

ولورین - لوگان - ولورین - لوگان

هر یک از دو فیلم قبلی ددپول با رتبه R حداقل 780 میلیون دلار برای استودیو به دست آورده اند، بنابراین اگر قسمت سوم بتواند انتظارات طرفداران را پس از کاهش شدید کیفیت قسمت دوم از قسمت اول برآورده کند، استودیو مارول می تواند از این عملکرد استفاده کند. ، امیدوارم در باکس آفیس قوی باشد.

در قسمتی دیگر از این مصاحبه، فیگ سرانجام روند فیلمبرداری Blade با بازی را تایید کرد. ماهرشالا علی ساخت و ساز که اولین بار آن در جولای 2019 به طور رسمی اعلام شد، به زودی تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. مراحل پیش تولید Blade در سال 2022 با موانع متعددی مواجه شد و پس از جدایی باسیم تاریک کارگران سابق این پروژه در شهریورماه، بالاخره در ماه های آینده اولین مراحل فیلمبرداری این پروژه با کارگردانی خواهد بود. یان دیمانج ضبط شده در استودیو فیلم Trilith در گرجستان.

فایگه نیز در این مصاحبه حضور داشت هریسون فورد او به اولین حضور خود در دنیای سینمایی مارول اشاره کرد و به طرفداران اطمینان داد که در آینده اطلاعات هیجان‌انگیزی در مورد تاندربولت راس در American Epic: New World Order ارائه خواهد شد. Thunderbolts قرار است در 26 ژوئیه 2024 اکران شود و آخرین مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بخوانید  عجله کنید بازیکنان! خرید ارزان کنسول بازی و دسته بازی با قسمت محصولات زومیت

سه نسخه مختلف از Spider-Man در Spider-Man: No Way Home فن آرت

در برنامه های تلویزیونی آینده دنیای سینمایی مارول، فصل دوم سریال شب ماه هنوز به طور رسمی در دست ساخت است. اسکار آیزاک تبلیغ نکرد؛ اما Feige می گوید فرصت های بیشتری برای این شخصیت در آینده وجود دارد. او همچنین دنباله کاپیتان مارول، The Marvels را کارگردانی کرد که تا به امروز ادامه دارد 28 ژوئیه 2023 (6 اوت 1402) منتشر شد، از جهاتی شبیه اولین فیلم Avengers در سال 2012 بود.

Guardians of the Galaxy Vol. 3 که در 5 می (15 مه) اکران خواهد شد و مجموعه Secret Invasion که در بهار 2023 در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد، دو پروژه مورد انتظار بعدی در مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول هستند.

اعضای گروه Thunderbolts در هنر مفهومی فیلم Thunderbolts

البته هنوز مشخص نیست که آیا هواداران دوباره شاهد اتحاد هلند خواهند بود یا خیر. توبی مگوایر و اندرو گارفیلد آیا آنها نقش پیتر پارکر را بازی خواهند کرد یا خیر، اگرچه هر دو بازیگر بارها تمایل خود را برای بازی در فیلم دیگری از مرد عنکبوتی ابراز کرده اند. البته از آنجایی که جان واتس، کارگردان سابق سه فیلم قبلی مرد عنکبوتی در MCU، به دنیای جنگ ستارگان پیوست تا سری Skeleton Crew را هدایت کند، استودیو مارول از کارگردان دیگری برای کارگردانی و ساخت مرد عنکبوتی استفاده خواهد کرد. 4.

فایگه با تایید اینکه در حال حاضر نمی تواند جزئیات جدیدی درباره فیلم فاش کند، درباره بازگشت هالند به دنیای مارول گفت: “داستان تمام شده است؛ این تنها چیزی است که می توانم برای شما بگویم. در لحظه. ما ایده های خوبی داریم. [برای این فیلم] ما انجام دادیم و نویسندگان ما از قبل شروع به نوشتن آن کرده اند.

بخوانید  Gran Turismo 7 بیست و پنجمین سالگرد این سری را با محتوای انحصاری درون بازی جشن خواهد گرفت

فایگه در این باره می گوید: «با تلاش و زحمتی که برای این نقش می کشد، او [فورد] خستگی ناپذیر است. مطمئناً این یک گام بزرگ برای ژنرال راس خواهد بود. در این فیلم او برنده ریاست جمهوری آمریکا شد و با حضور هریسون در آن، بدون شک به فیلم هایی مانند Air Force One و رویارویی او با رئیس جمهور در Clear and Present Danger فکر خواهید کرد. می توانم بگویم تنش هایی بین سام ویلسون وجود دارد [آنتونی مکی] و رئیس جمهور راس وجود دارد. آنها سابقه ای با یکدیگر دارند، اما در این فیلم ما شاهد افزایش تنش بین کاپیتان آمریکا و رئیس جمهور ایالات متحده خواهیم بود و شگفت انگیز خواهد بود.”

در این مصاحبه، Feige همچنین تایید کرد که Deadpool 3 مدت زیادی است که در مرحله پیش تولید بوده است. رایان رینولدز و جکمن هیو آغاز شده است، اولین فیلم بزرگسالان در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. این فیلم اولین پروژه در فاز ششم دنیای سینمایی مارول خواهد بود و در حال حاضر برای اکران در تاریخ 8 نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

فیلم Blade در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 سپتامبر 1403) اکران خواهد شد. فایگه درباره فیلم می گوید: «خیلی خوب پیش می رود. کارگردان جدید ما [یان دیمانج] او در حال حاضر در آتلانتا مستقر است و انتظار می‌رود دوربین‌ها حداکثر ظرف 10 هفته آینده شروع به کار کنند.”

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

فایگی که دستیار تهیه کننده اولین فیلم مردان ایکس در سال 2000 بود، بازگشت و همکاری مجدد با جکمن را پس از 23 سال با حضور کامل مقایسه می کند. فایگه در این باره می‌گوید: «فرصت ملاقات و توافق با هیو برای این پروژه واقعاً شگفت‌انگیز بود. به یاد دارم زمانی که هیو برای اولین بار برای این نقش در سال 2000 تست بازیگری داد، من کمی دورتر از بقیه بازیگران پشت دوربین نشسته بودم. این آزمایش اولیه اوست [برای این نقش] برای هیو، برای من، و فکر می‌کنم برای همه طرفداران مارول، آنچه در این 23 سال اتفاق افتاده واقعا شگفت‌انگیز و باورنکردنی است.»

بخوانید  فیلم انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴; با یک جنگجوی اژدها مدیتیشن کنید

واتس پیش از این با ترک مراحل پیش تولید برای ریبوت Fantastic Four، مسئولیت کارگردانی این پروژه را به مت شکمن، کارگردان و مجری سریال WandaVision سپرد و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران شود. 26 فوریه 1403).

فایگه می‌گوید: «نیروی بسیار قدرتمندی در نگاه کردن به مونیکا وجود دارد [تیونا پریس]کامالا [ایمان ولانی] و کارول [بری لارسون] آنها در کنار هم در یک قاب قرار دارند. برای من، سکانس 6 انتقام‌جویان که در اولین انتقام‌جویان جمع شده‌اند، نزدیک‌ترین چیز به این صحنه است. این [اتفاق] واقعا شگفت انگیز و باورنکردنی است.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر