عجله کنید بازیکنان! خرید ارزان کنسول بازی و دسته بازی با قسمت محصولات زومیت


چه گیمر کنسول باشید و چه گیمر رایانه یا موبایل، کنترلر بازی یکی از لوازم جانبی اصلی است که به آن نیاز دارید.

مهم نیست که از چه پلتفرمی برای بازی استفاده می کنید، آنچه مشخص است این است که بسته به سبک بازی ای که انجام می دهید، احتمالاً به یک گریپ نیاز خواهید داشت. بازیکنانی که از کنسول های بازی استفاده می کنند باید یک یا چند کنسول بازی را در طول عمر کنسول خود جایگزین کنند. به طور متوسط ​​قیمت کنسول بازی بین 10 تا 20 درصد قیمت کنسول بازی است که این تجهیزات معمولاً به دلیل فشار ناشی از هیجان بازیکن و گاهی پرتاب شدن به در و دیوار دوام زیادی ندارند.

کنترلرهای بازی ساید بای ساید

تنوع مشخصات فنی در دسته بازی ها و گیم پدها شاید در ابتدا کم به نظر برسد، اما با نگاهی به مشخصات فنی آنها در قسمت محصول، کامل بودن و اهمیت برخی از آنها نظر شما را به خود جلب می کند. علاوه بر دسته بندی پلی استیشن و دسته ایکس باکس که بزرگترین و پرکاربردترین دسته بازی های موجود در بازار هستند، دسته بندی های Razer، دسته بندی Tesco و سایر برندها را در قسمت محصولات مشاهده خواهید کرد.

پس از کسب اطلاعات کامل در مورد محصول و مقایسه آن با رقبا، نوبت به یافتن ارزان ترین فروشنده محصول مورد نظرتان می رسد. قیمت کنسول بازی چندین بار در روز از فروشگاه های معتبر به روز می شود تا با مقایسه آن با تاریخچه قیمت، راه را برای خرید محصول با ارزان ترین قیمت هموار کند.

بخوانید  فیلم جدید Sam Raimi Evil Dead در دست ساخت است

با توجه به رنگ‌ها و طرح‌های مختلف کنسول‌های بازی از جمله کنسول Xbox Series X|S، کنسول Dual Shock 4 و کنسول سونی Dual Sense، سعی کرده‌ایم تا فروشندگان این همه مدل مختلف را در یک جا برای شما بیاوریم. . برای یافتن رنگ مورد نظر خود کافی است در قسمت قیمت ها و فروشندگان محصول مورد نظر را جستجو کرده و از نتایج جستجو استفاده کنید.

مقایسه قیمت کنترلر در قسمت محصولات زومیت

توصیه می کنیم قبل از خرید کنسول بازی یا کنسول بازی، نظرات کاربران را بررسی کنید. هیچ چیز جایگزین تجربه افراد در یافتن محصول مناسب نخواهد شد. همچنین در صورت مواجه شدن با سوال یا ابهامی می توانید از طریق قسمت “سوالی دارم” سوال خود را مطرح کنید. پس از دریافت پاسخ از طریق سامانه اطلاع رسانی دریافت خواهید کرد.

اگر از هر یک از این دسته بندی های بازی استفاده کرده اید، می توانید با نوشتن تجربه خود در قسمت محصول، سایر کاربران را راهنمایی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر