فیلم جدید Sam Raimi Evil Dead در دست ساخت است


قسمت جدید فیلم مردگان شیطانی به تهیه کنندگی سام ریمی ساخته شده و کارگردان این فیلم ترسناک شناسایی و معرفی شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، قسمت دیگری از سری فیلم های ترسناک Evil Dead در دست ساخت است. Deadline گزارش داده است که فیلم جدیدی از Evil Dead ساخته خواهد شد و سباستین وانیچک قرار است کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده بگیرد. وانیچک علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه اسپین آف جدید Evil Dead را نیز خواهد نوشت. سام ریمی و رابرت تاپرت تهیه کنندگی این فیلم را از طریق Ghost House Pictures بر عهده دارند.

اطلاعات بیشتری از فیلم جدید مردگان شیطانی در دسترس نیست و فقط می دانیم که این اثر ششمین فیلم از این مجموعه خواهد بود، اما می توان انتظار داشت که در این فیلم موجودات شیطانی و انسان های جن زده را ببینیم. وانیچک به تازگی فیلم Vermin را کارگردانی کرده و در سال 2023 آن را اکران کرده است.این فیلم ترسناک اولین تجربه او در کارگردانی یک فیلم بلند بود. فیلم The Evil Dead Rise آخرین قسمت از سری Evil Dead بود که در سال 2023 منتشر شد.

بروس کمپبل در فصل دوم سریال Ash vs Evil Dead بازی می کند

این فیلم ترسناک که با بودجه ای در حدود 15 تا 19 میلیون دلار تولید شده است، پس از دریافت نقدهای مثبت توانسته بیش از 147 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. 5 فیلم اول مجموعه Evil Dead که شامل سه گانه Sam Raimi Evil Dead و ریبوت Evil Dead است، تاکنون بیش از 300.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است و پس از موفقیت Evil Dead Rise، بسیاری انتظار داشتند این مجموعه ادامه پیدا کند. .

بخوانید  بازیگوشی گروگو در اولین ویدیوی فصل سوم The Mandalorian

همچنین قبل از این سه فصل بازی Ash vs. مردگان شیطانی در ادامه فیلم های سام ریمی و داستان آش ویلیامز تولید و توزیع شد. در هر صورت نمی دانیم قسمت جدید فیلم Evil Dead چه زمانی و توسط کدام کمپانی اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر