کنترلر Xbox Dream Vapor Edition ویژه تخفیف روز راه اندازی دریافت می کند


سری جدیدی از کنترلرهای بی سیم Xbox فاش شده است، و برای کسانی که به دنبال طراحی پویاتر هستند، سری Vapor احتمالا موفقیت بزرگی خواهد بود. از نظر طراحی شبیه به آنچه قبلاً منتشر شده بود بخار ابر طوفان کنترل کننده ها، بخار رویایی این خط دارای یک الگوی مه آلود در قسمت بالایی است که ترکیبی جذاب از رنگ ها را ایجاد می کند. کنترلر اصلی در این خط یک نسخه ویژه با چرخش های صورتی-بنفش و رنگ های صورتی ملایم در انگشتان شست، ضربه گیرها، ماشه ها و D-pad است. کنترلر Dream Vapor امروز 6 فوریه عرضه شد و در حال حاضر می توانید 10 دلار در گیم پد براق آمازون پس انداز کنید. به طور موقت موجود نیست، اما همچنان می توانید سفارش خود را ثبت کنید (حداقل در حال حاضر).



این کنترلر دارای دستگیره‌های جانبی لاستیکی، دکمه‌های صورتی است و پس‌زمینه پویا منحصر به فردی دارد.

کنترلر بی سیم Xbox Dream Vapor
کنترلر بی سیم Xbox Dream Vapor

از طرف دیگر، می توانید به آزمایشگاه طراحی ایکس باکس برای شخصی سازی کنترلر خود با جلوه های Vapor جدید. مایکروسافت می گوید که شش گزینه با الگوهای رنگی چرخان برای انتخاب وجود خواهد داشت، از جمله سبز، سبز تیره، خاکستری، نارنجی، آبی، صورتی و بنفش. برای لمس بیشتر شخصی‌سازی، می‌توانید ماشه‌های فلزی، دستگیره‌های لاستیکی و حکاکی شخصی اضافه کنید، اما اینها هزینه بیشتری دارند.

اینها از بنفش سرد تا سبز بسیار متغیر هستند.
اینها از بنفش سرد تا سبز بسیار متغیر هستند.

فراتر از این طراحی های چشم نواز، اینها هنوز هم کنترل کننده های عالی هستند. اگرچه نسل فعلی کنترلرهای بی سیم Xbox فاقد ویژگی های پیشرفته PlayStation DualSense هستند، اما ارگونومی فوق العاده، عمر باتری قوی و طراحی بادوام را ارائه می دهند. اینها همچنین در مورد پلتفرم‌ها انعطاف‌پذیر هستند، زیرا می‌توانید به راحتی آنها را با Xbox Series X|S، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود از طریق بلوتوث همگام‌سازی کنید.

بخوانید  پخش تریلر گیم پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

برای گزینه‌های بیشتر، می‌توانید انتخاب‌های GameSpot را برای بهترین کنترلرهای Xbox بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر