مجموعه بازی های کلاسیک پارک ژوراسیک که چاپ نشده چاپ دومی دریافت می کند


پارک ژوراسیک یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای سینماست و زمانی که اولین فیلم در سال 1993 وارد سینما شد، بازی‌های ویدیویی هم چندان از آن عقب نبودند. اگر می خواهید به Isla Nubar بازگردید تا جادوی فیلم ها را دوباره زنده کنید، می توانید این مجموعه بازی های 8 و 16 بیتی در مجموعه Jurassic Park برای سوییچ و PS5 را مشاهده کنید. آماده برای اکنون در Best Buy پیش خرید کنیداین نسخه بازی‌های کلاسیک را با پشتیبانی از حالت ذخیره، نقشه‌های جدید درون‌بازی و اصلاح‌های مختلف کیفیت زندگی به‌روزرسانی می‌کند.

اولین نسخه از مجموعه پارک ژوراسیک به سرعت مستقیماً از بازی‌های Limited Run به فروش رسید، و در حالی که نسخه دوم هنوز در حال تولید است، شایان ذکر است که انتظار می‌رود نسخه‌های فیزیکی در تاریخ ۷ ژوئن عرضه شوند.

Jurassic Park: Classic Games Collection
Jurassic Park: Classic Games Collection

در اینجا لیست کاملی از بازی هایی است که در ابتدا در NES، Game Boy، SNES و Genesis ظاهر شدند:

  • پارک ژوراسیک – 8 بیت
  • پارک ژوراسیک – قابل حمل
  • پارک ژوراسیک – 16 بیت
  • پارک ژوراسیک – پیدایش
  • پارک ژوراسیک قسمت 2: آشوب ادامه دارد – 16 بیت
  • پارک ژوراسیک قسمت 2: آشوب ادامه دارد – قابل حمل
  • Jurassic Park: Rampage Edition – Genesis

در حالی که این مجموعه از نظر فنی شامل هفت بازی است، لازم به ذکر است که نسخه‌های مختلفی از بازی «همان» را برای چندین پلتفرم دریافت می‌کنید. Jurassic Parkf یا NES اورجینال تیراندازی از بالا به پایین است که در آن سعی می کنید از جزیره فرار کنید در حالی که از سلاح گرم درجه نظامی استفاده می کنید. Jurassic Park: The Chaos Continues یک ورود محکم به ژانر دویدن و اسلحه است. بازی‌های جنسیس انیمیشن روان را با هنر پیکسلی خارق‌العاده ۱۶ بیتی ترکیب می‌کنند و مقایسه نسخه‌های Genesis و SNES همان عنوان همیشه جالب است. در همین حال، دو بازی که در ابتدا در Game Boy ظاهر شدند، قطعا ارزش بررسی را دارند. نسخه قابل حمل Chaos Continues مسلماً بهتر از نسخه کنسولی خود است.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 یک تجربه حماسی تک نفره بدون همکاری را ارائه می دهد

جذابیت بزرگ در اینجا ویژگی های مدرن است. اینکه بتوانید به سرعت یک ذخیره را بارگیری کنید یا پیشرفت خود را به عقب برگردانید کمک زیادی می کند، به خصوص با توجه به اینکه این بازی ها از نظر طراحی چقدر دشوار بودند. دیگر افزودنی‌های جالب شامل فیلترهای مخصوص پلتفرم و نقشه‌های روی صفحه برای مدرن کردن تجربه است. برخی از بازی‌های مجموعه از قابلیت چندنفره تا دو بازیکن پشتیبانی می‌کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر