مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

تمام افراد باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند و در جدول رده‌بندی به درجات بالا برسند. در سیزن جدید، در بخش کامو ها یک نوار در یک سمت صفحه برای شما تهیه شده که تمام 6 نوع کامو را برای شما قرار داده است و شما می توانید ببینید که از هر camo چند تا دارید. به علاوه، کاموهای فصلی از کامو های عادی جدا و بسیار مرتب‌تر از قبل طبقه‌بندی شده‌اند.

  • در ادامه بهترین تنظیمات گرافیکی کالاف دیوتی موبایل برای اجرای بهینه روی اکثر گوشی‌ها را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از قسمت Setting بازی خود و Audio و Graphics آن‌ها را تنظیم کنید.
  • سازندگان بازی شگفت‌انگیزی مانند COD موبایل، فکر همه جا را کرده و بازیکنان را دست‌پر به میدان جنگ می‌فرستند.
  • برای مثال می‌توان به Sniper Challenge اشاره کرد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند از سلاح‌های مخصوص تک تیراندازان استفاده کنند.
  • از ویژگی‌های هیجان انگیز بازی، امکان رقابت و مبارزه با بازیکنان مختلف در سرتاسر جهان است.
  • به عنوان مثال می‌توانید یک توانمندی ویژه برای کاراکتر خود انتخاب کنید؛ از جمله توانایی ساخت دیوار دفاعی در مواجهه با دشمنان یا استفاده موقت از رادار برای تشخیص مکان بازیکنانی که دور و بر شما هستند.
  • این بازی با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن ، ۳۵ میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به ۱۰۰ میلیون دانلود رسید.

معتبر ترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یا همان ایتم درون بازی، سایت آی گیم است. در سایت آی گیم تمامی قیمت ها با کارمزد کم و یا بدون کارمزد ارائه می شوند. داشتن تعداد زیادی سی پی برای گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل می‌تواند بسیار موثر باشد. با داشتن سی پی بیشتر بازیکن می‌تواند سریع‌تر و آسان‌تر از رقبای خود پیشرفت کند و در نتیجه در رقابت با آن‌ها همیشه پیروز شود. همچنین خرید سی پی کالاف دیوتی باعث تمایز گیمرهای حرفه‌ای از سایر بازیکنان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا خاص باشند. یکی از خصوصیت هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب و هم رده خود متمایز می کند وجود حالت های متنوع است، مود بتل رویال، مولتی پلیر و مود زامبی از دسته حالت هایی هستند که گیمر می تواند انتخاب کند.

بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

Call of Duty Mobile

پرک‌ها امتیازات ویژه‌ای هستند که بر روی اسلحه یا کاراکتر بازی شما قرار می‌گیرند. استفاده از آن‌ها به شما قابلیت‌های منحصربه‌فردی اضافه می‌کند که در نبرد‌های نفس‌گیر با دشمن بسیار به‌درد‌تان می‌خورد. مثلا می‌توانید با نصب پرک fmj، حتی از پشت دیوار به دشمن شلیک کنیدو تیرهایتان را از دیوارهای باریک عبور دهید.

گیفت کارت های کاربردی

به طور کلی این بازی آسیب خاصی به گوشی وارد نمی‌کند، اما منطقاً پس از گذشت زمان و در صورت بازی کردن بیش از حد عملکرد همه‌ی گوشی‌ها تا اندازه‌ای افت می‌کند. یکی از بهترین راهکارها برای به تأخیر انداختن این فرایند هم محافظت از آن در برابر گرماست. شما علاقه مندان Call Of Duty Mobile جهت تهیه سی پی بازی، اکنون میتوانید در بسته بندی های مختلف 80 سی پی تا سی پی سفارش خود را با موفقیت ثبت کنید.

اگر از اینترنت مجله خبری یک گیمر استفاده می‌کنید آن را قطع و وصل کنید و در صورت امکان تلفن هوشمندتان را ریستارت کنید. گاهی اوقات هم اگر از وای فای استفاده می‌کنید، اتصال اینترنت‌تان را به دیتای موبایل تغییر دهید تا شاید مشکل رفع شود. پرک‌ها توانایی‌های ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید به کاراکتر خود اضافه کنید. مثلاً می‌توانید از دید رادار دشمن مخفی شده، صدای پایتان توسط دشمن شنیده نشود، آسیبی که به حریف می‌زنید بیش از حالت عادی محاسبه شود، رد پای بازیکنانی که نزدیکتان هستند را ببینید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر. مهم‌ترین نکته در استفاده از پرک‌ها این است که بدانید برای چه از آن‌ها استفاده می‌کنید.

بخوانید  ️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر