فروش عظیم بازی‌های رایانه‌ای سایبری دوشنبه در حال حاضر فعال است

این برای همه نخواهد بود، اما اگر به دنبال یک بازی FPS دیوانه‌وار هستید که رفلکس‌ها و توانایی شما برای فکر کردن خارج از چارچوب را آزمایش کند، آن را بررسی کنید. نئون سفید. تیرانداز تلطیف‌شده به شما اجازه می‌دهد در سطوح با حداکثر سرعتی که می‌توانید مسابقه دهید، در حالی که سعی می‌کنید نام خود را در تابلوی امتیاز بالا بیاورید. این بازی توسط The Game Awards برای بهترین بازی اکشن 2022 نامزد شده است – و شما می توانید آن را در حال حاضر با تنها 20 دلار به کتابخانه خود اضافه کنید.

بسیاری از بازی‌های عالی دیگر در Humble تخفیف داده می‌شوند، و شما معاملات مورد علاقه ما را در زیر می‌بینید.

بهترین معاملات سایبری دوشنبه در Humble

بررسی ما از نئون وایت آن را «تلفیقی عجیب از نقشه‌های موج‌سواری هیجان‌انگیز Counter-Strike، شادی مبتنی بر زمان‌آزمایی Trackmania، و داستان سرایی انیمه‌ای از یک رمان بصری» نامید. اگر این مورد علاقه شما را برانگیخت، حتماً قبل از ناپدید شدن این پیشنهاد، آن را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

طبق معمول، اکثر کلیدهای فروخته شده توسط Humble را می توان در Steam بازخرید کرد، اگرچه برخی از آنها برای فروشگاه Epic Games، Ubisoft Connect یا حتی Nintendo Switch هستند. در کاتالوگ تخفیف دار گنجانده شده است، بازی های مستقل مانند آسمانی برای 5 دلار، پرستش بره برای 20 دلار و سر جام برای 14 دلار همچنین بلاک‌باسترهای غول‌پیکری مانند Cyberpunk 2077 برای 30 دلار و خدای جنگ برای 37 دلار و با وجود راه اندازی در پایان اکتبر، شوالیه های گاتهام در حال حاضر شاهد کاهش شدید قیمت به 36 دلار است.

بخوانید  سریال انیمه سامورایی چشم آبی برای فصل دوم تمدید شد

اگر جمعه سیاه را از دست دادید، Cyber ​​Monday آخرین فرصت شما برای کسب برخی از داغ‌ترین بازی‌های امروز با پایین‌ترین قیمت سال است. فروتن به حزب می پیوندد، با یک بزرگ فروش سایبری دوشنبه که شامل یک لیست غول پیکر از بازی های رایانه شخصی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر