شخصیت های باتجربه از حالت Roguelite The Last of Us Part 2 معرفی شدند


سونی لیست کامل شخصیت‌های قابل بازی در حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered را منتشر کرده است.

حالت بدون بازگشت یکی از بزرگ‌ترین و جالب‌ترین محتوای اضافی در نسخه ریمستر شده The Last of Us Part 2 است و جزئیات بیشتری از این حالت سرکش قبل از عرضه بازی در ژانویه 2024 سونی و ناتی داگ که اخیراً منتشر شده‌اند در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. تریلر جدیدی برای نشان دادن جنبه های مختلف حالت و حالا در میان آخرین اخبار بازی، با خبر شدیم که لیست کامل شخصیت های قابل بازی فاش شده است.

سونی در حساب توییتر پلی استیشن انگلستان تایید کرد که الی، جول، ابی، تامی، دینا، جسی، لو، یارا، مانی و مل شخصیت‌های قابل بازی در حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered خواهند بود. همانطور که Naughty Dog در گذشته بیان کرده است، هر شخصیت ویژگی ها و سبک بازی خود را دارد.یکی از کارمندان سابق Naughty Dog اخیرا ادعا کرده است که این حالت سرکش 12 مرحله خواهد داشت.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 ژانویه 1402 (19 ژانویه 2024) برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. از دیروز ۱۴ آذر ۱۴۰۲ (۵ دسامبر ۲۰۲۳) امکان پیش خرید نسخه ریمستر شده برای بازیکنان فراهم شد. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Ace Part 2 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار آن را به نسخه بازسازی شده ارتقا دهند. علاوه بر بهبودهای مختلف، این نسخه شامل محتوای اضافی نیز می شود.

دانلود ویدیو آپارات

بخوانید  تفاوت داشتن شخصیت هارلی کویین در Gotham Knights با تصور طرفداران
تحریریه مجله بازی یک گیمر