باب مارلی: تریلر فیلم One Love; تلاش باب مارلی برای تغییر عرصه موسیقی


پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم درام بیوگرافی باب مارلی: یک عشق با بازی کینگزلی بنادر منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Bob Marley: One Love رونمایی کرده است.باب مارلی: یک عشق) به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین با طرفداران به اشتراک گذاشته شد شما می توانید این تریلر را در کانال یوتیوب پارامونت تماشا کنید. چندی پیش، این بیوگرافی تقریباً یک ماه به تعویق افتاد و اکنون در روز ولنتاین، ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ (۱۴ فوریه ۲۰۲۴) اکران خواهد شد.

پوستر بیوگرافی فیلم باب مارلی: یک عشق

پارامونت پیکچرز در خلاصه داستان باب مارلی: یک عشق با بازیگری است کینگزلی بن آدیر باب مارلی: یک عشق زندگی و موسیقی یک نماد معاصر را جشن می گیرد که با پیام عشق و اتحاد خود الهام بخش نسل ها شد. برای اولین بار در فیلم، داستان تکان دهنده باب مارلی در غلبه بر ناملایمات و ماجراهای پشت صحنه موسیقی پیشگامانه این خواننده جامائیکایی را بررسی کنید.

کینگزلی بنادر (OA) در نقش باب مارلی لاشانا لینچ (بازیگر Doctor Strange در Multiverse of Madness) در نقش ریتا مارلی، جیمز نورتون (بازیگر سریال دره شاد) در نقش کریس بلکول، توسین کول (بازیگر فیلم قفل شده) آنتوان ولش (بازیگر سریال محاکمه کریستین کیلر) مایکل گاندولفینی (بازیگر فیلم The Many Saints of Newark) اومی مایرز (بازیگر سریال شاهد خاموش) و نادین مارشال (بازیگر The Smoking Room) یکی از بازیگران باب مارلی: یک عشق است.

رینالدو مارکوس گرین، کارگردان فیلم کینگ ریچارد، کارگردانی فیلم باب مارلی: یک عشق و زک بیلین، فرانک ای. گل و ترنس وینتر فیلمنامه را نوشتند. عنوان رابرت، برد پیت، جرمی کلینر، دده گاردنر، زیگی مارلی، ریتا مارلی و سدلا مارلی به عنوان تهیه کننده و ریچارد هویت، اورلی مارلی و مت سولوداکی آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم زندگینامه باب مارلی کار می کنند.

بخوانید  منتظر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوین باشید
تحریریه مجله بازی یک گیمر