منتظر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوین باشید


جیمز گان اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ایفای نقش هارلی کویین به جز مارگوت رابی وجود ندارد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم جیمز گانمدیرعامل DC Studios با اظهار نظر در مورد احتمال بازگشت، سال 2024 را افتتاح کرد مارگو رابی بازی در نقش هارلی کویین را در دنیای جدید دی سی آغاز کرد. در شبکه اجتماعی Trades از این فیلمساز پرسیده شد که آیا اظهارات اخیر مارگوت رابی در مورد انتقال نقش هارلی کویین بین بازیگران مختلف به این معناست که او برای تکرار نقش دستیار نابغه و عاشق جوکر باز نمی گردد؟

جیمز گان در پاسخ گفت که مدتی است که با مارگو رابی درباره نقش هارلی کوئین صحبت نکرده است، اما برنامه ای برای جایگزینی این بازیگر زن در پروژه های DCU وجود ندارد: “من با مارگو صحبت نکرده ام. مدتی در مورد هارلی، اما من دوست دارم دوباره با او کار کنم. او در پروژه هایی حضور دارد که در آن هارلی کوین یا شخصیت دیگری را بازی می کند. [غیر از فیلم‌های تاد فیلیپس و انیمیشن/های سریالی] در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جایگزینی این بازیگر وجود ندارد.”

فاز اول دنیای DC با عنوان Chapter One: Gods and Monsters شامل فیلم ها و سریال های مختلف خواهد بود. یک فیلم بتمن و رابین به نام The Brave and the Bold، یک فیلم Supergirl به نام Supergirl: Woman of Tomorrow، یک فیلم Swamp Thing و یک سری پروژه معرفی شده فاز اول DCU محسوب می شوند.

بخوانید  بازیگر فیلم The Schitt's Creek در فیلم Only Murders in the Building بازی می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر