امکان رونمایی از بازی جدید آرکین در جوایز گیم


یک منبع موثق ادعا می‌کند که آخرین ساخته استودیو Dishonored و Prey در مراسم The Game Awards 2023 معرفی خواهد شد.

شاید بازی Redfall اعتبار و تاریخ استودیو آرکین آسیب زیادی دیده است، اما باید به یاد داشته باشیم که این همان تیمی است که بازی های فوق العاده ای مانند او Dishonored، Prey و Deathloop را دارد. بنابراین ما همیشه می توانیم در مورد پروژه بعدی آنها هیجان زده باشیم. اکنون به نظر می رسد که به زودی اطلاعات جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته شود. حداقل این همان چیزی است که آخرین اخبار در جریان مراسم Game Awards 2023 به بیرون درز کرد.

اخیراً Nate the Hate، یک منبع موثق که اطلاعات موثقی را قبل از اعلام رسمی منتشر کرده بود، در آخرین نظرات خود در پادکست خود مدعی شد که استودیو Arkane از بازی جدید خود در The Game Awards رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه بازی Redfall توسط استودیو Arkin Austin ساخته شده است، احتمالا این بازی توسط تیم Arkin Lyon یعنی سازندگان Dishonored 2 و Deathloop ساخته شده است.

در حالی که قبلاً حدس و گمان هایی مبنی بر ساخت دنباله Deathloop وجود دارد، حتی ممکن است این یک بازی Dishonored باشد. در اوایل سال جاری، اسنادی که توسط مایکروسافت در جریان جلسات قانونی این شرکت با FTC به بیرون درز کرد، نشان داد که Dishonored 3 در حال ساخت است. همچنین هفته گذشته مایکروسافت به برنامه ویژه خود در مراسم Game Awards 2023 اشاره کرد راس ساعت 16 روز جمعه 26 آذرماه به وقت ایران برگزار می شود. جف کیلی او اخیرا تایید کرده است که رویداد Game Awards 2023 بین 2.5 تا 3 ساعت به طول می انجامد.

بخوانید  این سس داغ جنگ ستارگان برای ذوب کردن کلاه ایمنی دارث ویدر به اندازه کافی داغ به نظر می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر