Diablo 4 Zir Pinnacle Dungeon Endgame Slaughterhouse با جدیدترین پچ وارد شد



رویداد آخر بازی جدید Diablo 4، Slaughterhouse of Zir، اکنون در بازی موجود است و بازیکنان را به چالش می کشد تا در سیاه چال وحشیانه برای باز کردن قفل و ارتقاء گلیف قدرتمند Tears of Blood قرار بگیرند. سطح اول Zir’s Slaughterhouse تقریباً به اندازه یک کابوس سیاه چال سطح 100 است و هر یک از 25 سطح آن فقط از آنجا سخت تر می شود.

Zir’s Slaughterhouse از بازیکنان می‌خواهد که تمام فصل‌های Season of Blood را کامل کنند و پس از آن دستوری برای Bloodforged Sigil را باز می‌کنند که به سیاه‌چال جدید دسترسی پیدا می‌کند. در Slaughterhouse، بازیکنان فقط 10 دقیقه فرصت دارند تا دشمنان کافی را برای احضار رئیسان سیاه چال بکشند، که سپس باید برای تکمیل سطح آنها را شکست داد.

در حال پخش: دیابلو IV | ظرف نفرت | تریلر توسعه

هر سطحی که با موفقیت تکمیل شود، دستور پخت سیگل Bloodforged را برای سطح بعدی باز می کند. شکست دادن سطح اول قفل Tears of Blood گلیف را نیز باز می کند، که برای ارتقاء سطح به مقدار بیشتری تجربه Paragon Glyph نیاز دارد – که خوشبختانه با پیشروی در سطوح بالاتر بازی، جایزه دریافت خواهید کرد. Slaughterhouse.

بخوانید  قسمت پنجم هفت سین زومجی | خیانت به همه ارزش‌های بیگ باس و متال گیر

علاوه بر رویداد جدید، Diablo 4 به روز رسانی 1.2.3 همراه با برخی از ترفندها و رفع اشکال است. نکته قابل توجه، بلیزارد تجربه گلیف را برای سطوح Nightmare از سطح 18 بهبود بخشید و گفت که می‌خواهد بازیکنان را تشویق کند تا به سطوح بالاتر پیشرفت کنند. یادداشت های پچ کامل برای به روز رسانی در زیر موجود است.

به روز رسانی Diablo IV 1.2.3a (کامپیوتر)

رفع اشکالات

  • مشکلی که در آن اثر تخلیه منابع Melted Heart of Selig می‌تواند باعث مشکلات عملکرد در PvP شود، برطرف شد.

یادداشت توسعه دهنده: این اثر دیگر به عنوان هزینه منابع در زمینه های PvP برای کاهش این مشکلات عملکرد به حساب نمی آید.

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن راهنمای ابزار Blood Tears نشان می‌داد که پاداش آسیب زمانی که واقعاً ضربی است، افزودنی است.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن تجربه Paragon Glyph افزایش یافت و باعث شد گلیف‌های فعال سطح خود را از دست بدهند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن سیگل‌های Bloodforged سطح 7 و 8 پاداش‌های Sigil Dust نادرست را هنگام غارت داشتند.

Diablo IV Patch 1.2.3 (همه پلتفرم ها)

به روز رسانی های بازی

  • از 5 دسامبر، با لژیون‌های مینیون‌های زیر مبارزه کنید و با زمان در سیاه‌چال آخر بازی، Zir’s Slaughterhouse، مسابقه دهید. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید این آیتم.
  • با استفاده از دکمه جدید Show Possible Affixes اکنون می توان فهرست کاملی از ضمیمه های ممکن را در منوی Enchantment پیش نمایش کرد.
  • تجربه Glyph به دست آمده در اکثر سطوح Nightmare افزایش یافته است.
    • سطوح 1 تا 17: بدون تغییر.
    • طبق سطوح 30: از 66 تا 79.
    • در سطح 50: از 106 تا 139.
    • در سطح 75: از 156 تا 239.
    • در هر سطح 100: از 206 تا 339.

یادداشت توسعه دهنده: پس از بررسی داده‌های گیم‌پلی و بازخورد بازیکنان، متوجه شدیم که تکمیل سطوح بالاتر از Nightmare آن‌طور که در ابتدا امیدوار بودیم مفید نبود، بسیاری از بازیکنان پس از رسیدن به سطح 50 سفر خود را متوقف کردند. افزایش تجربه گلیف در سطوح بالاتر در تلاشی انجام شد. بازیکنان را تشویق کنید تا بیلدهای خود را تقویت کنند و رسیدن به سطح 100 را حتی رضایت بخش تر می کند. ما تأثیر این تغییر در تجربه بازیکن را زیر نظر خواهیم گرفت و شما را تشویق می کنیم که بازخورد خود را در مورد این سیستم به ما ارائه دهید.

  • پشتیبانی اضافی برای فناوری NVIDIA Reflex معرفی شده است. برای فعال کردن این ویژگی به تنظیمات بازی مراجعه کنید.
بخوانید  Sucker For Love: Date to Die For منتشر شد

رفع اشکالات

دسترسی

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن صفحه‌خوان، پیمان‌های مورد نیاز برای قدرت‌های خون آشام را اعلام نمی‌کرد.
  • مشکلی که باعث اختلال در عملکرد صفحه‌خوان در Steam Deck شده بود، برطرف شد.

سیاه چال ها

  • مشکلی که در آن اگر بازیکن توسط رئیس Stronghold of Faith کشته شود، Mechanical Box دوباره باز نمی‌شود، برطرف شد.
  • مشکلی در سیاهچال معبد سقوط کرده که در آن اگر بت فوراً از بین می رفت، هدف از بین بردن Fallen Temple Idol به درستی تکمیل نمی شد.
  • مشکلی که در آن می‌توان با خروج و ورود مجدد به سیاه‌چال از جلوه‌های دباف در Fallen Temple جلوگیری کرد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن دشمنان در رویداد Sole Survivor می‌توانستند در پشت درهای قفل شده در Sacred Ossuary ایجاد شوند و تسلط بر رویداد را مسدود کنند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن Nightmare Dungeons پس از پایان یافتن تمام احیاها در طول یک بازی محلی محلی به درستی تنظیم مجدد نمی‌شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن دشمنانی که توسط هیولاهای حامل Animus با پسوند Summoner ایجاد شده بودند، به طور غیرمنتظره ای Animus را حمل می کردند، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پاداش‌های آسیب عنصری Nightmare Dungeons آسیب آن‌ها را نسبت به سطح مربوطه خود بسیار کم یا بیش از حد افزایش می‌داد.

گیم پلی

  • مشکلی برطرف شد که در آن برخی از حملاتی که توسط Echo of Lilith انجام می‌شد، در صورتی که بازیکنی که مسابقه را شروع کرده بمیرد، به درستی آغاز نمی‌شد.
  • مشکلی برطرف شد که در آن اولین بازیگران Death from Above توسط اکو از لیلیث زمان بندی نامنظمی داشت و نشانگر پرتابه ورودی را نمایش نمی داد.
  • مشکلی که در آن فراستبرن و آغوش مادر می توانستند به جای اجدادی از Tormented Echo of Varshan در World Tier IV مقدس شوند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن جواهرات همچنان می‌توانستند از منابع خاصی مانند Greed’s Chest یا Whispering Caches به‌جای Gem Fragments غارت شوند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن Rages توسط همراهان گرگینه در جنبه افسانه ای آلفا نقش آفرینی می کرد، برطرف شد.
  • اگر از ترمپل برای حرکت به سمت دیوار مجاور استفاده می شد، درویدها می توانستند به طور مداوم به دیوار برخورد کنند، رفع شد.
  • مشکلی که در آن Treasure Goblins گاهی اوقات شکست ناپذیر می شدند و اگر بازیکن از نزدیک آنها بالا می رفت یا پیاده می شد، برطرف شد. (اجنه‌های گنج از قلدری‌های تو به اندازه کافی سرگردان شده‌اند.)
بخوانید  فروش مجموعه پروفسور لیتون بیش از 18 میلیون نسخه است

فصل خون

  • رفع مشکلی که در آن دستگاه‌های برداشت خون پس از تخم‌ریزی به سرعت ناپدید می‌شوند.
  • رفع مشکلی که در آن دشمن نروژی می‌توانست چندین بار در موقعیت‌های همکاری خاص تولید کند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن Seeds of Hate استخراج شده توسط برگزیده نفرت در پیشرفت یک هدف سفر فصلی به حساب نمی آمد.
  • مشکلی که باعث می‌شد خون قوی از یک چاه خون غیرقابل دسترسی باشد، برطرف شد.

یادداشت توسعه دهنده: پچ قبلی به بازیکنان اجازه می داد از Blood Wells عبور کنند تا به Potent Blood دسترسی پیدا کنند. این تغییر توانایی عبور از Blood Wells را نفی می‌کند، اما در عوض، Potent Blood دیگر در وسط Blood Wells ظاهر نمی‌شود تا بتوان آن را به راحتی جمع‌آوری کرد.

  • مشکلی را که در آن زمانی که بازیکن پس از بازپرداخت مجدد وارد عرصه باس می شد ظاهر نمی شد، رفع شد.

رابط کاربری و تجربه کاربری

  • مشکلی که در آن پوشش‌های نقشه برای Helltide و Blood Harvest هنگام ورود به منطقه تحت پوشش Fog of War به درستی نمایش داده نمی‌شد، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن راهنمایی ابزار نمایش داده شده هنگام نگه داشتن ماوس روی برخی موارد می‌تواند به صورت دوره‌ای چشمک بزند.
  • مشکلی که در آن متنی که نحوه باز کردن قفل مانت‌ها را توضیح می‌داد، برای بازیکنانی که کمپین را نادیده می‌گرفتند، برطرف شد.

یادداشت توسعه دهنده: اگر آنها تصمیم گرفتند در کمپین شرکت کنند، بازیکنانی که هنوز قفل مانت‌ها را باز نکرده‌اند، باید تلاش Donan’s Favor را برای باز کردن قفل آن‌ها انجام دهند. اگر کمپین حذف شد، باید قبل از باز کردن قفل مانت‌ها به سطح 25 برسید. راهنمای ابزار قبلاً فقط به تکمیل کوئست اشاره کرده بود که در صورت نادیده گرفتن کمپین بی ربط است.

  • مشکلی را برطرف کرد که در آن پیمایش به سفرهای فصلی از جنبه فصلی، فصل صحیح را باز نمی کرد.
  • پیمایش ذخیره فصلی با یک کنترلر اکنون سازگارتر خواهد بود.

متفرقه

  • رفع مشکلی که در آن جلوه‌های بصری روی زره ​​هنگام استفاده از Stealth کاملاً قابل مشاهده باقی می‌ماند. (لیلیت همه چیز را می بیند، سرگردان احمق.)
  • بهبودهای مختلف بصری، عملکرد و ثبات.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر