سازندگان Dark و 1899 دوباره با نتفلیکس برای سریال جدیدی همکاری می کنند

نتفلیکس اعلام کرده است که بار دیگر با باران بو اودار و یانتی فریز، سازندگان Dark و 1899 همکاری کرده است تا Something Is Killing The Children را بسازد.

کمیک The Something Is Killing The Children یکی از موفق ترین کمیک های اورجینال 5 سال گذشته است که توسط بوم منتشر شده است! Studios منتشر شده است. گفته می شود با توجه به قرارداد جدید بین نتفلیکس و اودار و فریز، آنها اکنون قرار است با پیتر فریدلندر و بلا باچاریا از تیم تلویزیونی آمریکایی و بین المللی نتفلیکس همکاری نزدیک تری داشته باشند و اکنون هدف آنها انگلیسی سازی خواهد بود. – پروژه های زبان در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد Something Is Killing The Children وجود ندارد.

آذرماه امسال بود نتفلیکس اعلام کرده است که 1899 تنها پس از یک فصل لغو شده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس مجددا از همکاری با سازندگان این سریال خبر داد. 5 سال پس از امضای قرارداد چند حزبی نتفلیکس با خالقان سریال Dark، باران بو اودار و یانتی فریس، که اولین قرارداد چند حزبی نتفلیکس با یک تیم اروپایی بود، آنها دوباره قراردادی را امضا کردند که به گفته منابع نزدیک، 8 است. ارقام خوب.

باران بو اودار و یانتی فریز

بر اساس خلاصه داستان کمیک منتشر شده Something Is Killing The Children، وقتی بچه های Archer Peak شروع به ناپدید شدن می کنند، اکثر بچه ها هرگز به خانه باز نمی گردند، اما بچه هایی که برمی گردند داستان های وحشتناک و ترسناکی را تعریف می کنند. داستان های باورنکردنی از موجودات وحشتناکی که در سایه زندگی می کنند. تنها امید آنها برای از بین بردن این تهدید یک غریبه مرموز است که می گوید بچه ها را باور می کند و آنچه را که آنها می بینند می بیند. نام او اریکا اسلتر است و هیولاها را می کشد.

بخوانید  بهترین فیلم های زامبی محور کره ای | ۲۰ اثر وحشت + امتیاز IMDB

اگرچه سریال 1899 که هزینه تولید بسیار بالایی داشت، انتظارات نتفلیکس را برآورده نکرد، باران بو اودار و یانتی فریز اکنون مسئولیت ساخت سریالی بر اساس کتاب کمیک Something Is Killing The Children نوشته جیمز تینیون چهارم و ورتر دلادرا را بر عهده دارند. از بوم! استودیو برای نتفلیکس. وقایع این سریال در شهر کوچکی می گذرد که در میان هیولاهای کودک خوار احاطه شده است و بر روی یک زن جوان مرموز تمرکز دارد که قدرت خاصی برای مبارزه با این موجودات دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر