انتظار می رود Shazam Fury Of The Gods در گیشه آمریکا نسبت به فیلم اول کندتر شروع شود

برآوردهای ردیابی اولیه برای Shazam! Fury of the Gods نشان می دهد که فیلم ابرقهرمانی در حال آماده شدن برای شروعی نرم در ایالات متحده است. با توجه هالیوود ریپورتراین فیلم با بازی Zachary Levi برای اکران آخر هفته 17 تا 19 مارس بین 35 تا 40 میلیون دلار فروش خواهد داشت.

این داده ها از سوی شرکت تحقیقاتی NRG آمده است. THR اشاره می‌کند که NRG و همچنین خود استودیوها اخیراً در برآوردهای خود محتاط بوده‌اند که بخشی از آن به دلیل تأثیر همه‌گیری بر تجارت تئاتر است.

برای مقایسه، Shazam 2019 در افتتاحیه آخر هفته خود در ایالات متحده، 53.5 میلیون دلار به دست آورد. در ایالات متحده 140.5 میلیون دلار و در بازارهای بین المللی 225.6 میلیون دلار به دست آورد و مجموعاً 366 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

عاقبت لوی و آشر آنجل را در کنار سه نام بزرگ از جمله هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زگلر بازمی گرداند. بازی Fury of the Gods قبل از اینکه جیمز گان و پیتر سافران مسئولیت استودیو دی سی را بر عهده بگیرند تکمیل شد.

در اخبار دیگر، لوی اخیراً به دلیل اظهارنظرهای خود در مورد سازنده واکسن کووید-19 فایزر خبرساز شد و واکنش گان را برانگیخت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تیم شفر در مستند Psychonauts به بحران می‌پردازد و چگونه برای جلوگیری از آن تلاش می‌کند