معرفی بسته الحاقی جدید Forza Horizon 5 به نام Rally Adventure

Playground Games با انتشار یک تریلر رسما از بسته الحاقی جدید Forza Horizon 5 با نام Rally Adventure رونمایی کرد.

دارندگان Forza Horizon 5 می توانند با پرداخت 20 دلار این بسته الحاقی را دریافت کنند و این DLC برای کاربران Ultimate Edition، دارندگان بسته های الحاقی و دارندگان بسته های بازی ممتاز رایگان خواهد بود. اوایل تابستان امسال بسته الحاقی Hot Wheels برای Forza Horizon 5 منتشر شد و Rally Adventure دومین بسته الحاقی این بازی است.

به گفته Playground Games، بسته الحاقی ماجراجویی Forza Horizon 5 دارای یک سیستم پیشرفته جدید برای تغییر مسیرهای خاکی و جاده های شنی خواهد بود و همچنین 10 ماشین جدید به بازی اضافه می کند و این بسته الحاقی را به یکی از هیجان انگیزترین مسیرهای بازی تبدیل می کند. همیشه. مسابقات سری Horizon شرح داده شده است. بسته الحاقی ماجراجویی رالی Forza Horizon 5 29 مارس 2023 (9 آوریل 1402) برای Xbox Series X | Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر خواهند شد.

دانلود از آپارات

طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی و الحاقی Forza Horizon 5 رسما رونمایی شد. همانطور که قبلاً قول داده بودیم، Playground Games امروز با انتشار تریلری که شما را به سفری در محیط جدید Sierra Nueva همراه با 6 بیوم جدید از جمله دهانه های دیدنی، معدن متروکه و We are a به طور رسمی از بسته الحاقی Rally Adventure برای Forza Horizon 5 رونمایی کرد. نخلستان به طور کامل ویران شده است. در ادامه می توانید تریلر رونمایی از بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure را تماشا کنید:

بخوانید  رونمایی تیم نینجا از بازی Rise of the Ronin برای PS5

Playground همچنین قول داده است که بسته الحاقی رالی ماجراجویی Forza Horizon 5 بیشترین رویدادها و مسابقات را در مقایسه با سایر بسته های الحاقی سری Forza Horizon خواهد داشت. همچنین این DLC دارای جلوه های بصری پیشرفته و جدید خواهد بود و یک جنگل کاملاً تخریب پذیر به بازیکنان ارائه می شود. علاوه بر این، رادیو Epitaph، که قبلا در Forza Horizon 3 به نمایش گذاشته شده بود، به صورت رایگان برای همه کاربران Forza Horizon 5 در دسترس خواهد بود.