رونمایی تیم نینجا از بازی Rise of the Ronin برای PS5

یاسودا همچنین وعده داده که Rise of the Ronin قرار است سیستم مبارزات جدیدی داشته باشد و گیم‌پلی آن هم آزادی عمل کافی را به بازیکن بدهد تا به بهترین شکل قرار گرفتن در نقش رونین را حس کند. 



منبع

Rise of the Ronin قطعا بلندپروازانه‌ترین و چالش‌برانگیزترین ساخته ما تا به امروز است ولی سعی خواهیم کرد تا تجربه خودمان در ساخت بازی‌های سامورایی و نینجا‌محور را به بهترین شکل در آن استفاده کنیم.»

رویداد State of Play سونی بامداد امروز با محوریت بازی‌های مختلف برگزار شد و یکی از آثار معرفی‌شده در این رویداد، بازی Rise of the Ronin از استودیو معروف تیم نینجا است. ساخته جدید این استودیو اثری در سبک اکشن و نقش آفرینی است که بازیکنان را به کشور ژاپن در سال ۱۸۶۳ می‌برد و این کشور را در وضعیتی به‌تصویر می‌کشد که درگیر جنگ داخلی و مشکلاتی است که از طرف کشور‌های خارجی برایش به‌وجود آمده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

«Rise of the Ronin تجربه جدید استودیو تیم نینجا است که بازیکنان را به دوره‌ای تاریخی خواهد برد و مبارزاتی به سبک و سیاق آشنای بازی‌های استودیو با شمشیر یا حتی سلاح‌های گرمی که مربوط به آن دوره هستند، ارائه خواهد کرد. ما به‌لطف تجربه‌هایی که در این مدت کسب کرده‌ایم، دوست داشتیم تا اثری فراتر از ساخته‌های قبلی خودمان داشته باشیم و برای این منظور، سراغ به‌تصویر کشیدن مهم‌ترین انقلاب در تاریخ ژاپن رفته‌ایم و حتی جنبه‌های تاریک و تلخ آن را که شاید خیلی‌ها علاقه‌ای به صحبت در موردشان نداشته باشند، نمایش خواهیم داد. 

بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمه Suzume no Tojimari، اثر بعدی کارگردان Your Name

بازی Rise of the Ronin در سال ۲۰۲۴ و به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. فومیهیکو یاسودا، کارگردان و رییس استودیو تیم نینجا، در توضیح بازی گفته:

در جریان State of Play بامداد امروز، سونی و تیم نینجا بازی Rise of the Ronin را معرفی کردند که در کشور ژاپن جریان خواهد داشت.