تیم شفر در مستند Psychonauts به بحران می‌پردازد و چگونه برای جلوگیری از آن تلاش می‌کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Schafer که بیشتر به خاطر کارش در The Secret of Monkey Island، Grim Fandango، Psychonauts و اخیراً Psychonauts 2 شناخته شده است، می‌خواهد ساخت بازی‌های ویدیویی را برای مردم آسان‌تر و سالم‌تر کند. او خاطرنشان می کند که هدف از این مستند این است که “پرده را پس بزند و مردم ببینند که احتمالاً می توانند در بازی ها شغل پیدا کنند.”

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: بررسی ویدئویی روان‌نات‌ها 2

“فکر می‌کنم این موضوع شفاف‌سازی است، زیرا اخیراً بسیاری از این چیزها افشا شده است، جایی که مدیرانی وجود داشته‌اند که فکر نمی‌کنند سوءاستفاده می‌کنند، بلکه فقط خودشان هستند. و آنها متوجه نمی‌شوند که درگیر هستند یک موقعیت رهبری تقویت‌کننده دارد، و همه چیزهای خنده‌دار کوچک شما اکنون روی مردم تأثیر می‌گذارند و کیفیت زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهند… فکر می‌کنم خوب است که صنعت در مورد آن صحبت می‌کند.”

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (16-20 ژوئن) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

«مدیریت تعادل واقعاً سازنده و انجام کاری که به آن افتخار می‌کنید، اما گاهی اوقات فقط تماشای عادات اولیه، مانند آمدن به خانه در ساعت 5 صبح و دیدن عزیزانتان، فقط خواب کافی، مراقبت از خود و تیمتان یا چیزی دیگر. در طول قرنطینه سخت‌تر شد، زیرا ما واقعاً نمی‌توانستیم تماشا کنیم که مردم چه می‌کنند. در دفتر کار آسان است که بگوییم: “هی همه، در اوایل کارم به خانه بروید، اگر مجبور بودم زودتر بروم، مخفیانه بیرون می‌رفتم. هیچ‌کس مرا نمی‌بیند. و بعداً می‌گفتم، “باید از راهرو راه بروم و ساعت 5 بعدازظهر با همه خداحافظی کنم، سپس همه مرا در حال رفتن می‌بینند، بنابراین شروع می‌کنند به گفتن: “من چه هستم؟ اینجا انجام میده؟” “

بخوانید  نقد فیلم خطوط ناموزون خدا | کپی از جزیره شاتر!!