دیزنی پلاس از نویسنده Game Of Thrones برای هدایت سریال Zorro بهره می برد



دیزنی پلاس قرار است سریال جدید زورو را با بازی ویلمر والدراما در نقش مراقب نقابدار تولید کند و برایان کاگمن – نویسنده و تهیه کننده همکار Game of Thrones – به عنوان نویسنده، مجری برنامه و مجری تهیه کننده قرارداد امضا کرده است. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

نمایش در ابتدا در دسامبر 2021 اعلام شد و خط رسمی ورود به سیستم داستانی از تراژدی، فساد و عدالت را به تصویر می‌کشد که باعث می‌شود کابالرو ممتاز دیگو د لا وگا (والدراما) تبدیل به زورو مراقب نقاب‌دار، «اولین ابرقهرمان واقعی آمریکایی» شود.

کوگمن در کنار دیگر تهیه کنندگان اجرایی، گری مارش، والدراما و جان گرتز کار خواهد کرد و تلویزیون برند دیزنی تهیه کننده سریال است. کاگمن که بیشتر به خاطر کارش در سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO، که در آن ۱۱ قسمت را نوشت و به عنوان تهیه کننده همکار بود، شناخته شد، اخیراً به عنوان تهیه کننده مشاور در آمازون The Lord of the Rings: The Rings of Power کار کرده است. او همچنین در حال نگارش بازسازی فیلم سینمایی The Sword in the Stone برای دیزنی است.

سری جدید زورو، بازسازی سریال دهه 1950 دیزنی-ای بی سی زورو با بازی گای ویلیامز است. سریال اصلی با بازی جین شلدون، جورج جی لوئیس و هنری کالوین در نقش‌های فرعی، 78 قسمت بین سال‌های 1957 تا 1959 پخش شد و در اوایل دهه 1960 چهار قسمت یک ساعته پخش شد. سری اصلی در دیزنی + موجود است.

آنتونیو باندراس همچنین در سال 1998 در فیلم شمشیربازی که نقش اصلی فیلم The Mask of Zorro را بازی می کرد، این ماسک را بر چهره زد. در سال 2022، باندراس گفت Comicbook.com اگر قرار بود فیلم دیگری اتفاق بیفتد، او مشعل را به تام هالند خواهد داد.

بخوانید  ساخت انیمه اقتباسی بر اساس بازی Dead Cells

همه چیزهایی را که در ماه مارس به دیزنی پلاس عرضه می‌شود، از جمله فصل 3 ماندالوریان، Marvel’s MPower و Doogie Houser، MD، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.