راک می‌گوید که می‌خواهد فیلم‌های «مهم» و همچنین فیلم‌های سریع‌تر و خشمگین‌تری بسازد



دواین «صخره» جانسون برای فیلم آینده‌اش «ماشین درهم شکستن» به کارگردانی بنی سافدی به چرخشی دراماتیک دست می‌یابد. جانسون در مصاحبه جدید با تنوع که احساس می‌کند اکنون می‌خواهد فیلم‌های دراماتیک‌تری بسازد (و همچنین به ساخت فیلم‌هایی که بیشتر به آن‌ها شهرت دارد ادامه دهد).

“من در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که می‌خواهم خودم را به شیوه‌هایی تحت فشار قرار دهم که در گذشته به خودم فشار نیاورده‌ام. من در نقطه‌ای از حرفه‌ام هستم که می‌خواهم فیلم‌هایی بسازم که مهم هستند، که به کاوش در زندگی می‌پردازند. انسانیت و کشف مبارزه [and] درد،» او گفت.

جانسون در فیلم The Smashing Machine در نقش مارک کر، مبارز افراطی واقعی که به خاطر مبارزات وحشیانه هنرهای رزمی مختلط و زندگی شخصی اش که شامل اعتیاد به مواد مخدر نیز می شود، شناخته شده است.

جانسون گفت که تا حدودی به این دلیل جذب این فیلم شده است که سفدی می‌خواست داستانی «خام و واقعی» با «شخصیت‌هایی معتبر و گاهی ناراحت‌کننده و گیرا» تعریف کند.

انتظار نداشته باشید که جانسون در فیلم هایی که بیشتر به خاطر آن ها شهرت دارد حضور نداشته باشد: فیلم های اکشن، پرهزینه، ماجراجویی. اما جانسون با The Smashing Machine، چیز جدیدی را امتحان می کند.

“من می خواهم واضح بگویم و نمی گویم این یک دور شدن از فیلم های بزرگ چهار ربعی است. من عاشق ساختن آنها هستم و ارزش و اهمیت زیادی دارند. [them]او گفت: “اما زمان و مکانی برای آنها وجود دارد. من در نقطه ای از حرفه ام هستم که بیشتر می خواهم. و منظورم این نیست که باکس آفیس بیشتری می خواهم. یعنی من انسانیت بیشتری می خواهم. و به همین دلیل است که بنی سافدی برای من شریکی عالی، مشارکتی و گرسنه است. »

بخوانید  نمایش قهرمانان و مبارزات در تریلر بازی Octopath Traveler 2

در سال 2002، HBO مستندی درباره مارک کر به نام ماشین شکسته منتشر کرد، اما فیلم Safdie نمای دراماتیکی از زندگی این مبارز است.

علاوه بر The Smashing Machine، از دیگر فیلم‌های آینده جانسون می‌توان به فیلم تعطیلات Red One با کریس ایوانز، Jungle Cruise 2 و دیگر فیلم‌های Fast & Furious اشاره کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر