دیو باوتیستا فیلمبرداری Dune 2 را با MCU مقایسه می کند

دیو باتیستا، ستاره فیلم Dune: Part Two، به لطف حضور در دنیای سینمایی مارول و حرفه قبلی‌اش به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای، احتمالاً هنوز هم عمدتاً به عنوان یک مرد اکشن دیده می‌شود. اما اگر به نقش‌های غیرمارول او در سال‌های اخیر دقت کرده باشید، که شامل فیلم‌هایی از ام نایت شیامالان، ریان جانسون، سم مندز، زک اسنایدر و البته کارگردان Dune دنیس ویلنوو می‌شود، خواهید دید که چیزی وجود دارد. چیز دیگری اینجا در جریان است این کارگردانان، به همراه جیمز گان، کارگردان نگهبانان کهکشان، فیلمسازانی هستند که ما آنها را مولف می‌دانیم.

اما باتیستا تصادفی با این افراد کار نکرد.

“زوئه سالدانا در اوایل کارم به من توصیه کرد که در مورد کارگردانانم بسیار حساس باشم. این از مکالمه ای بود که به او می گفتم نقش های بازیگری واقعی می خواهم. من نقش های چند لایه و شخصیت محور می خواستم، نه آن نقش های اکشن معمولی. باتیستا به من گفت. و او می گوید، کارگردانان.

“بنابراین من این توصیه را جدی گرفتم و به دنبال کارگردانانی مانند ام. نایت، مانند دنیس، مانند ریان جانسون، مانند جیمز گان بودم. در واقع، جیمز گان، این اولین تجربه من با یک کارگردان بزرگ بود. بنابراین من تا حدودی “د” را دوست داشتم. از آنجا رشد کرد. همه چیز از او می آید. فکر می کنم همه چیز از همین جا شروع شد، با جیمز گان. “

با Dune and Dune: Part 2، باتیستا تضاد شدیدی با دوران حضورش در مارول داشت. این فیلم‌های Dune همان نوع بودجه‌های کلان فیلم‌های مارول را دارند، اما باتیستا گفت که تجربه ساخت فیلم Dune با ویلنوو نمی‌تواند بیشتر از تجربیات او با مارول و جیمز گان و کارگردان‌هایی که با آنها کار کرده است متفاوت باشد. او کار کرده است. در MCU .

بخوانید  Joker 2 با بودجه شگفت انگیزی ساخته شد

“من هفت فیلم با مارول ساخته‌ام، بنابراین تجربه من با آنها متفاوت است؛ هر فیلمی متفاوت بود. اما بارها در مورد چیزهای مارول بود که مجبور شدم آنها را با توپ‌های تنیس بازی کنم، بسیاری از “اینطور نبود” باتیستا گفت: «در هر فیلم، هر تجربه‌ای که داشتم، نبود، اما بیشتر اوقات بود.» و با Dune، دنیا برای ما ساخته شد، دکورهای کاربردی بسیاری. و بنابراین من مجبور نبودم آنقدر به تخیل خود تکیه کنم. آنها با دکورهای عملی و بازیگران باورنکردنی کار را برای من بسیار آسان، بسیار واقعی کردند. و نیازی هم به بازی با شخصیت های CGI نداشتم. و بنابراین این فقط یک تجربه کاملا متفاوت بود.

با وجود این تفاوت در پشت صحنه، نقش باتیستا خیلی از نقش Drax از MCU دور نیست، اگرچه کنت ربان او شخص خیلی خوبی نیست. اما برای باتیستا، صحبت با دنیس و داشتن این تنظیمات عملی بیشتر از داشتن شباهت های سطحی بین این دو شخصیت به او در آماده سازی کمک کرد.

“فکر می‌کنم وقتی وارد دنیایی شوید که ساخته شده است، کارها را آسان می‌کند. اما فکر می‌کنم آماده‌سازی من برای این نقش، برای این شخصیت، واقعاً از طریق گفتگو با دنیس انجام شد. بنابراین از نظر فیزیکی مجبور نبودم. باوتیستا با خنده گفت.

وقتی برای ما راحت باشد، این تجمل را داریم که مجبور نباشیم با آن مقابله کنیم.

برای باوتیستا، نکته کلیدی در نهایت درک انگیزه اساسی رابان بود.

“شما می خواهید بدانید که همه چیز با شخصیت شما کجاست، همه چیز از کجا ریشه می گیرد، هر فکری. همیشه چیزی وجود دارد که او را به جایی که اکنون است هدایت می کند. و با رابان، همه چیز از این واقعیت ناشی می شود که او به سادگی یک ترسو است. باتیستا گفت. . او فقط در یک چیز در زندگی خود خوب بوده است و آن خشونت و عصبانیت است. این تنها چیزی است که او می داند. اما وقتی شما این را درک می کنید، همه چیز از این واقعیت ناشی می شود که او احساس امنیت نمی کند و مستاصل برای تایید است. تا بدانی ربان کیست و بدانی که چگونه او را بازی کنی. پس من او را اینگونه بازی می کنم: همه چیز از محل ناامنی می آید.

بخوانید  می‌توانید اقتباس از فیلم استیون کینگ را از روی صندلی مطالعه خود تماشا کنید

Dune: Part Two از اول مارس در سینماها اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر