دیگر سوئیچ‌های 8 بیتی و کنترلرهای ایکس‌باکس اکنون دارای Hall Sticks مقاوم در برابر رانش هستند

8BitDo چندین کنترلر محبوب خود را با Hall Sticks مقاوم در برابر دریفت ارتقا می دهد. این شرکت قبلاً کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate خود را با کنترلرهای جلوه هال راه اندازی کرده بود و مدل 2.4 گیگاهرتزی را در اوایل سال جاری به روز رسانی کرد، اما اکنون کنترلر Xbox سیمی 8BitDo Ultimate، کنترلر سوئیچ / PC Pro 2 و کنترلرهای SN30 Switch/PC همگی در اختیار هال قرار دارند. افکت چوب آنالوگ.

افزودن Hall sticks برای هر کنترل‌کننده‌ای یک ارتقاء محسوب می‌شود، اما این کنترل‌کننده‌های 8BitDo قبلاً برخی از بهترین کنترل‌کننده‌های شخص ثالث در بازار بودند. 8BitDo Pro 2 و SN30 دو تا از بهترین کنترلرها برای پخش عناوین قدیمی در نینتندو سوییچ، رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه هستند. در همین حال، 8BitDo Ultimate Wired Edition یک گزینه عالی شخص ثالث برای Xbox است. هر سه کنترلر دارای ویژگی‌های سفارشی‌سازی عالی هستند، و Pro 2 و Ultimate Wired هر کدام با یک جفت دکمه پشتی قابل تعویض و همچنین پشتیبانی از حداکثر سه پروفایل سفارشی ارائه می‌شوند.

کنترلرهای 8BitDo Pro 2، 8BitDo Ultimate Wired و 8BitDo SN30
کنترلرهای 8BitDo Pro 2، 8BitDo Ultimate Wired و 8BitDo SN30

مدل‌های جدید Hall Effect از هر کنترلر 8BitDo در آمازون موجود است. نسخه های ارتقا یافته به وضوح در فهرست فروشگاه برچسب گذاری شده اند، بنابراین می دانید که کنترل کننده ها را با بهترین سخت افزار دریافت می کنید. اگرچه قیمت کنترل‌کننده‌های جلوه‌های هال جدید به اندازه مدل‌های اصلی است، اما در برخی موارد فقط برخی از گزینه‌های رنگی دارای جوی استیک‌های جدید هستند.

همچنین شایان ذکر است که کنترلرهای بازی بلوتوث 8BitDo Ultimate نیز در حال حاضر در آمازون تخفیف دارند. شما می توانید با 10% تخفیف یکی را در رنگ های مشکی، سفید، قرمز یا آبی خریداری کنید. بلوتوث Ultimate همچنین از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و دارای پایه شارژ همسان است.

بخوانید  اعلام آخرین آمار فروش بازی سگا از Persona گرفته تا Yakuza و Sonic

همه کنترلرهای جلوه هال 8BitDo


ما پیش‌بینی می‌کنیم که این کنترل‌کننده‌های افکت سالن 8BitDo در نهایت مدل‌های قبلی را با جوی استیک‌های استاندارد جایگزین کنند. کسانی که نگران توسعه کنترل‌کننده‌هایشان درایفت چوب نیستند، می‌توانند نسخه‌های راه‌اندازی Pro 2 و SN30 Pro را نیز با تخفیف‌های جزئی خریداری کنند. شایان ذکر است که چندین نفر از کارکنان GameSpot از زمان راه اندازی از این کنترلرهای خاص استفاده کرده اند و هنوز استیک دریفت را تجربه نکرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر